*w* sanoo:
haa!
*w* sanoo:
mä tiän rosa
Riki   *w* sanoo:
hähhe?
*w* sanoo:
tai en tiä
Rosa sanoo:
siis mitä mä sanoin unohda koko juttu pliis mä en sanonu sit mitää ok?
Riki   *w* sanoo:
mitä se sanoi?!?!?!?!!
*w* sanoo:
et sanonut mitään
Rosa sanoo:
jee
Rosa sanoo:
 
*w* sanoo:
ei mitään sulle kuuluvaa riki
*w* sanoo:
K12
Riki   *w* sanoo:
Tahdon tietää,
Riki   *w* sanoo:
täytän pian 12
*w* sanoo:
aha
Rosa sanoo:
*yskii* siis mitä riki <3 linda     
Riki   *w* sanoo:
NIIJUST

Riki   *w* sanoo:
joojoo!
*w* sanoo:
toi on hullu
Rosa sanoo:
öhhöm ja mikäs riki herran ikä olikaan?
Riki   *w* sanoo:
me mennään naimisiin!

*w* sanoo:
11
*w* sanoo:
eikä mennä!
Riki   *w* sanoo:
jhoo!
*w* sanoo:
mä en suostu
Rosa sanoo:
hyiiii
*w* sanoo:
mä tiedän
Riki   *w* sanoo:
15. päivä kuten Rouva Linda halusi.
*w* sanoo:
toi on kuvottava
Rosa sanoo:
mä meen naisenkaa naimisii -
*w* sanoo:
rouva?
*w* sanoo:
NEITI!
Riki   *w* sanoo:
onko Rosa tyttö+tyttö=
Rosa sanoo:
ei
Riki   *w* sanoo:
anteeks neiti
Riki   *w* sanoo:
ai
Rosa sanoo:
on
*w* sanoo:
what the fuck
Riki   *w* sanoo:
Rosa sanoo:
mä meen naisenkaa naimisii -
Riki   *w* sanoo:
mitä toi tarkotti?
Rosa sanoo:
mä meen naistenkaa naimisii 
Riki   *w* sanoo:
siis se on se!
Rosa sanoo:
mikä?
*w* sanoo:
mä luulin että sen nassen
Riki   *w* sanoo:
rosa on tyttö+tyttö=
Rosa sanoo:
nasse on 19v  
Riki   *w* sanoo:
aika iäkäs
*w* sanoo:
I know!
Riki   *w* sanoo:
hirveen tyhmä toi Rosa
Riki   *w* sanoo:
nainen ja mies kuuluvat yhteen EI nainen ja nainen.
*w* sanoo:
sinä kanssa sun keskiarvos oli 7,2
*w* sanoo:
homofobinen
Riki   *w* sanoo:
mutta keksin ne numerot päästä
Rosa sanoo:
turpakii hiki    
Riki   *w* sanoo:
en löytäny todistusta *punastus*
*w* sanoo:
valehtelija!
Riki   *w* sanoo:
hiki? kuka se on?
Rosa sanoo:
sinä
Riki   *w* sanoo:
anteeksi mutta en löytänyt todistusta.
Riki   *w* sanoo:
ai
*w* sanoo:
sun sukkas
Riki   *w* sanoo:
=)
*w* sanoo:
niillä on nimet
Rosa sanoo:
kenellä
*w* sanoo:
rikillä
Rosa sanoo:
nii se on hiki
Riki   *w* sanoo:
niin on nimi! Olen Riki Kalevi R..
*w* sanoo:
R mikä?
Riki   *w* sanoo:
En saa kertoa =)
*w* sanoo:
miks kaikkien tokanimi on Kalevi?
*w* sanoo:
perkele
*w* sanoo:
kaikkien on
Riki   *w* sanoo:
en tiedä
Riki   *w* sanoo:
Kaneli
*w* sanoo:
veljen, juhan, isän..
Rosa sanoo:
hiki kaneli rouhio 
Riki   *w* sanoo:
juha?
Riki   *w* sanoo:
hahhah
Riki   *w* sanoo:
olet Rosa tyhmä
Rosa sanoo:
samoin
Riki   *w* sanoo:
>=(
Riki   *w* sanoo:
  WÄÄÄÄÄHHHH
Rosa sanoo:
 
Riki   *w* sanoo:
15 kerta kun koira antaa tassun
*w* sanoo:
riki sä raiskailet hymiötä
Riki   *w* sanoo:
ei se oo 15 kerta vaan 13
*w* sanoo:
toi taas hitto aina itkee
Riki   *w* sanoo:
itsekkin itket!
Rosa sanoo:
no se on hyvä 
Riki   *w* sanoo:
miten nii?
*w* sanoo:
milloin viimeksi muka!
Riki   *w* sanoo:
MITEN NIIN ON HYVÄ ETTÄ MINÄ ITKEN?
Riki   *w* sanoo:
JA *W* ITKEE AINA, KUN SE PUHUU MINUN KANSSA KOSKA LIIKUTTUU. TIEDÄN.
Rosa sanoo:
siks ku oot hiki kaneli rouhio
*w* sanoo:
se on hyvä että lapsi näyttää tunteensa
*w* sanoo:
enkä!
Riki   *w* sanoo:
NIIN ON.
*w* sanoo:
EN !
Riki   *w* sanoo:
JOO!
*w* sanoo:
en
*w* sanoo:
perkele
Riki   *w* sanoo:
KYLLÄ
Riki   *w* sanoo:
älä kiroile =(
*w* sanoo:
perkele
*w* sanoo:
jumalauta
Riki   *w* sanoo:
=( 
*w* sanoo:
vittu
*w* sanoo:
saatana
*w* sanoo:
perhana
Rosa sanoo:
horo
*w* sanoo:
saamari
Riki   *w* sanoo:
EN SAA LUKEA TOMMOSIA MUUTEN MUST A TULEE YHTÄ TYHMÄ KUN TE
*w* sanoo:
ai niin
Riki   *w* sanoo:
Saamari ei ole kirosana.
Riki   *w* sanoo:
Se on tieteen yksi jumala.
*w* sanoo:
aha
*w* sanoo:
Fuck
*w* sanoo:
Fitta (ruotsia)
*w* sanoo:
Skit (ruotsia)
Riki   *w* sanoo:
http://rikinpalstat.olen.in Rosa menee tuonne ja ottaa itselleen pokemonvauvan
*w* sanoo:
Satan (ruotsia)
Riki   *w* sanoo:
...
Rosa sanoo:
turpakii hiki
Riki   *w* sanoo:
*w* luulet olevasi kova, koska kiroilet.
*w* sanoo:
ai jaa
Riki   *w* sanoo:
Mutta olet vain tyhmä kun kiroilet.
Riki   *w* sanoo:
Puhutaan nyt järkeä.
*w* sanoo:
no voi kippura
Riki   *w* sanoo:
MIKSI *w* KIROILET?
Rosa sanoo:
linda eiks ton hien pitäny rakastaa sua ... 
*w* sanoo:
hyvä ettei se½
*w* sanoo:
*!
Riki   *w* sanoo:
opetan parhaillani lindaa eli roosat hiljaa
Riki   *w* sanoo:
kiva runo
*w* sanoo:
etkö opeta
Riki   *w* sanoo:
OPETAN
*w* sanoo:
se on mun yks tapa
Riki   *w* sanoo:
MIIKSI vaimoni KIROILET?
*w* sanoo:
ja pakkomielle
Riki   *w* sanoo:
SE on VÄÄRIN
Riki   *w* sanoo:
OPETTELE olla KIROILEMATTA .
Riki   *w* sanoo:
se on turhaa
*w* sanoo:
se on turha siinä missä sinä, rosa ja kaikki muut!
*w* sanoo:
Hemmetti
Rosa sanoo:
pjyf
Riki   *w* sanoo:
rosa ole HILJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Riki   *w* sanoo:
*lisää aa kirjaimia*
Rosa sanoo:
oo ite hiki
Riki   *w* sanoo:
kukaan ei tykkää ruususta
*w* sanoo:
*bbbbbbbb*
Riki   *w* sanoo:
*bbbbbbbb*
Riki   *w* sanoo:
auto
Riki   *w* sanoo:
brmm
Riki   *w* sanoo:
eiku mopo
*w* sanoo:
Aa, Bb, Cc..
Rosa sanoo:
vitut hiest heitä se muual keskustelust
Riki   *w* sanoo:
ole hiljaa roosa.
*w* sanoo:
kuolen
*w* sanoo:
nauruun
Rosa sanoo:
joo kuole vaa mut pysy hiest kaukan se haisee pahal   
Riki   *w* sanoo:
Älä kuole! En tahdo ostaa viellä hautaa!   ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH YYYYYYYYHHHHH

*w* sanoo:
Kyllä!
Riki   *w* sanoo:
Hei rosa ollaanko kavereita?
Rosa sanoo:
 
*w* sanoo:
mitä perkelettä
Riki   *w* sanoo:
jookosta?
*w* sanoo:
se eka uhoo ja sitten pyytää ollaanko kavereita
Riki   *w* sanoo:
NO OLLAANKO ROOSA KAVEREITA?
Rosa sanoo:
mitä VITT*  O.o"
Riki   *w* sanoo:
Hyvä sensurointi!

*w* sanoo:
kiroilufestari!
Rosa sanoo:
joo 
Riki   *w* sanoo:
Ai ollaanko kavereita?
*w* sanoo:
juu
Rosa sanoo:
 
Riki   *w* sanoo:
Ollaanko Roosa kamuja?
*w* sanoo:
Rosa onko sulla muuten mitään muita tarinoita ku se nasse juttu
Rosa sanoo:
ei  
*w* sanoo:
voi däämi
*w* sanoo:
kerrot ku tulee tarinatuokio
Rosa sanoo:
0k
*w* sanoo:
 
*w* sanoo:
aww
*w* sanoo:
 
Riki   *w* sanoo:
Nimi :     *w*
Löytyi :     Oletko koskaan kuullut?
      
Asiasi :     Etkö sä tienny ennen sanoja venaa, lol ja frendi? Ei luoja sentään. Tiedäks edes mikä on fruittari? Siis voi luoja. En voi edes uskoa että oot 11v.
Sä taisit tätä sivua tehdessä polttaa pilvee. Ei millään pahalla.
      
      17. joulukuuta 2006 18:15:17
 
Vastaus :     Janne opetti.. Mut lol sanan taisin oppia itse =D Tiijän. Janne on selllanen.
*w* sanoo:
aww myös
Riki   *w* sanoo:
Ensimmäinen viesti *w*ltä minulle
*w* sanoo:
aha
Riki   *w* sanoo:
kiva viesti1
Riki   *w* sanoo:
se on tosi kiva
Riki   *w* sanoo:
Janne. se oli häijy tyyppi!
*w* sanoo:
kui niin
*w* sanoo:
Jannella on pömppömaha
Riki   *w* sanoo:
Se kiusasi minua ja poltti tupakkaa niin nuorena
Riki   *w* sanoo:
Niin on
*w* sanoo:
ussan opella
*w* sanoo:
siis
Riki   *w* sanoo:
ai
*w* sanoo:
se on musan ope kanssa
Riki   *w* sanoo:
=))
Riki   *w* sanoo:
akastuin lindaan tuosta viestistä alkaen
*w* sanoo:
rosa haluukko tietää mikä on yhen meijän koulun open lempinimi
*w* sanoo:
ei jumala
Rosa sanoo:
 
*w* sanoo:
no?
Riki   *w* sanoo:
? älä pilkkaa Herran nimeä. En kyllä usko Herraan Jumalaamme.
*w* sanoo:
mä olen ateisti
*w* sanoo:
mä en usko mihinkään
Riki   *w* sanoo:
mitä teette jos sanon pahan sanan?
*w* sanoo:
riippuu minkä sanot
Riki   *w* sanoo:
ihan sama, mutta mitä teette
*w* sanoo:
no rosa haluutko tietää
Rosa sanoo:
ei mitää... 
*w* sanoo:
sano jo
Riki   *w* sanoo:
hyvä, ette siis kerro äidille?
Rosa sanoo:
ai sun vai
Riki   *w* sanoo:
niin
*w* sanoo:
ei
Riki   *w* sanoo:
hyvä.
Rosa sanoo:
siis sä oot nii lapsi vielä.... 
*w* sanoo:
sano
*w* sanoo:
rosa
Riki   *w* sanoo:
Tied Famil proes!Hui kamala, nyt se tulisanottua. Se on tieteen perheen "pillkkaus"
Riki   *w* sanoo:
VOOI EI TÄTÄ SYTIÄ JA HÄPEÄÄ
*w* sanoo:
Sinikka open lempinimi on Tissijuhta
Riki   *w* sanoo:
iskä antai satikutia!
*w* sanoo:
keksin sen joskus ruokailun jälkeen
Rosa sanoo:
ok
Riki   *w* sanoo:
oho!
*w* sanoo:
Me tehtiin syntiä!
*w* sanoo:
Apua!
Riki   *w* sanoo:
katos, tuli kirjotusvirhe. pahan sanan lopussa pitäis olla DEPS. =) EN PILKANNUT TIEDETTÄ
*w* sanoo:
*menee rippiytymään*
Riki   *w* sanoo:
moikka
Riki   *w* sanoo:
*w*
Riki   *w* sanoo:
mihin meet ripille muuten?
 
  Helin on lisätty keskusteluun.
 
Riki   *w* sanoo:
hei helinä!

*w* sanoo:
en tiä
Riki   *w* sanoo:
oikei
*w* sanoo:
moi pena!
Helin sanoo:
hei
Riki   *w* sanoo:
Helinä on hassu. Sillä on iso massu.
 
  Rosa on poistunut keskustelusta.
 
*w* sanoo:
eikä ole½
Riki   *w* sanoo:
hyvä ku rosa lähti
*w* sanoo:
*!
Helin sanoo:
^.^
*w* sanoo:
se haukku sua läskiks
Riki   *w* sanoo:
Rosa on tosi hassu, sillä on tosi tosi tosi tosi tosi tositositositositositositositositositositosi iso massu
*w* sanoo:
ei juma
Helin sanoo:
se on totta
Riki   *w* sanoo:
Helinä on tosi hassu, sillä on tosi kiva tassu
*w* sanoo:
niin ja näin
Riki   *w* sanoo:
*w* on tosi hassu, sillä on hieno hattu
*w* sanoo:
sä isket penaa
*w* sanoo:
mä en käytä hattua
Riki   *w* sanoo:
Oli kerran hiiri, jolle maistui viini..
*w* sanoo:
pena muutes mä aion mennä matikan tukkarille
Riki   *w* sanoo:
Oli kerran tiede, mielessänsä sieni.äh
Riki   *w* sanoo:
hyvä *w*! siellä oppii jotain
Riki   *w* sanoo:
*w* mikä oli Matikan arvosanasi?
Riki   *w* sanoo:
rosa on muuten nunna
*w* sanoo:
rosa ei ole nunna se on kaikkea muuta ennen sitä
Riki   *w* sanoo:
=D JES SE ON SIIS IDIOOTTI
Helin sanoo:
heh
*w* sanoo:
pena muistaks "kermavaahto"
Helin sanoo:
yh
Helin sanoo:
joo
Riki   *w* sanoo:
onks nunna eiku roosa tyhmä?
*w* sanoo:
rosa ja kermavaahto
Helin sanoo:
yh
*w* sanoo:
hyi
Riki   *w* sanoo:
onko ROSA TYHMÄ????
Riki   *w* sanoo:
ONKO SE TYHMÅ??
Riki   *w* sanoo:
ONKO??
Riki   *w* sanoo:
VASTATKAA IHMISET
Helin sanoo:
jep
Riki   *w* sanoo:
=D kiva
*w* sanoo:
mä en aio mennä SINNE rantaan
Riki   *w* sanoo:
minne rantaan?
*w* sanoo:
you know
Riki   *w* sanoo:
emmäkää
*w* sanoo:
pena
*w* sanoo:
tietää
*w* sanoo:
kun kerroin
*w* sanoo:
rosa..
Helin sanoo:
pitää mennä kun veikko halu tähä
*w* sanoo:
voi dääm
Riki   *w* sanoo:
veikko? onko se helinän poikaystävä?
*w* sanoo:
veikko perkele
*w* sanoo:
pikkuveli
Helin sanoo:
ei ku pikkuveli
Riki   *w* sanoo:
ai
Riki   *w* sanoo:
onmpa paljon veljiä'
*w* sanoo:
potkasin sitä melkein munille
Riki   *w* sanoo:
mulla on isosiskoja
Helin sanoo:
se on ärsyttävimmässä iässään, 9 w
Riki   *w* sanoo:
muna, suklaamuina. *w* söi sellasen
Helin sanoo:
mul on kaks isosiskoo
Riki   *w* sanoo:
ärsyttävin pokemonikä on pentu.
Helin sanoo:
niih
*w* sanoo:
ei
Riki   *w* sanoo:
niimulki on kaksi inhoa isopissaa
*w* sanoo:
pena
*w* sanoo:
ei ei ei ei
*w* sanoo:
you know
Riki   *w* sanoo:
toinen on "hevari" toinen on "pissis!
Helin sanoo:
hmm?
*w* sanoo:
just just
Helin sanoo:
mä täs tutkailin Rikin vieraskirjaa
Riki   *w* sanoo:
pissis-siskollani on panomies kylässä
Riki   *w* sanoo:
kiva
Helin sanoo:
oho
*w* sanoo:
mä muistan vieläkin penan poni tarinan
Riki   *w* sanoo:
en ymmärrä m,istään mitään.
*w* sanoo:
inside juttuja
*w* sanoo:
sisäpiirin
Riki   *w* sanoo:
aiaahan
Helin sanoo:
heh
Riki   *w* sanoo:
Mikä on uusin sidemerkki?
- Inside! *nauraa*
Helin sanoo:
pikku kauhukakara
Helin sanoo:
joo
Helin sanoo:
heh
*w* sanoo:
mä olin piilo kakara
Helin sanoo:
oi voi
*w* sanoo:
piilo kauhukakara
*w* sanoo:
muistaks kun kerroin
*w* sanoo:
sukka ja vessanpönttö
Riki   *w* sanoo:
hyi tuo aine-hippo http://www.freewebs.com/tapioguitar/IMG_0328pie.jpg
Helin sanoo:
jep
*w* sanoo:
ei Hippoa
Riki   *w* sanoo:
en ymmärrä taaskaan. puhutteko sidemerkeistä?
Helin sanoo:
Mää olen jo alkanut suunnitella niitä teiän häitä, että mitä mä siellä teen
Riki   *w* sanoo:
jee
*w* sanoo:
se on kaaso
Riki   *w* sanoo:
jee
Helin sanoo:
mä seison penkkien vieressä
Riki   *w* sanoo:
jee
Riki   *w* sanoo:
jee
Riki   *w* sanoo:
sinne tulee heti aamusta kivat koristeet!
Helin sanoo:
ihanaa, mut mä pääsen kai vast kolmelt, ellen mee isän luo
*w* sanoo:
pena kai sä tiedät että mä aion sanoa EN tahdo
Riki   *w* sanoo:
se sanoo TAHDON
*w* sanoo:
enkä
*w* sanoo:
sano sille pena etten aio sanoa!
Riki   *w* sanoo:
  snffi.
Helin sanoo:
jos se ei sano tahdon, nii mä nauhotan silloon kun se sanoo tahdon, tai valehtelen olevani *wÄ
Helin sanoo:
* *w*
Helin sanoo:
nyt täytyy mennä, veikko alkaa jo valittamaan
*w* sanoo:
ei Pena!
*w* sanoo:
mä tapan sut!
Riki   *w* sanoo:
heihei helinä!
Helin sanoo:
heippa!
*w* sanoo:
porkkanalla saatana
*w* sanoo:
vittu!
Riki   *w* sanoo:
mää tapan *w*n lyijykynällä jos se sanoo en tahdo
 
  Helin on poistunut keskustelusta.
 
*w* sanoo:
mä kuule potkasen sua munille jos sä yritätkin
Riki   *w* sanoo:
se ei antanu mulle jäähyväispusua!   snif..
Riki   *w* sanoo:
potkase vaan, entäs jos mulla ei oo niitä?
*w* sanoo:
mulla on vielä monta ideaa
Riki   *w* sanoo:
ok
Riki   *w* sanoo:
mikä on 1 litra = ? cl? teen ma läksyjä
*w* sanoo:
10 dl
Riki   *w* sanoo:
selvä
*w* sanoo:
niin
Riki   *w* sanoo:
vaimoni on matikkanero!

*w* sanoo:
7 on matikan numero
Riki   *w* sanoo:
vau
*w* sanoo:
todellakin olen
Riki   *w* sanoo:
3 litraa = ? ml
Riki   *w* sanoo:
on jotain?
Riki   *w* sanoo:
anteeksi kun käytän vaimoani hyväkseen matikantehtävissä
Riki   *w* sanoo:
muttaku en jaksa häiritä siskoa jos se tekee sitä panomiehensä kanssa
*w* sanoo:
en tiä
Riki   *w* sanoo:
höh
Riki   *w* sanoo:
no lasken itte
Riki   *w* sanoo:
höhöö

Riki   *w* sanoo:
hei
Riki   *w* sanoo:
mihin katosit
*w* sanoo:
kone sekoilee
Riki   *w* sanoo:
aaaaaahaaaaaa
Riki   *w* sanoo:
interaktiivista!

*w* sanoo:
mä vihaan interiä
Riki   *w* sanoo:
mikä se on?
*w* sanoo:
yks futis joukkue turus
Riki   *w* sanoo:
ai
Riki   *w* sanoo:
sovitaan että määkin vihhanan sitö
*w* sanoo:
okei
Riki   *w* sanoo:
juu!
Riki   *w* sanoo:
juu vai ei?
*w* sanoo:
juuei
Riki   *w* sanoo:
ai.
Riki   *w* sanoo:
mutta mitä pistän palstoilleni?
Riki   *w* sanoo:
*odottaa vastausta*
Riki   *w* sanoo:
mikä ongelma sulla on vastaamisessa? hmph
*w* sanoo:
puhun uppo nallen kanssa
Riki   *w* sanoo:
kuka se on?
*w* sanoo:
rosan kaveri
Riki   *w* sanoo:
HYI ROSKA. onks rosa ihan peeäskooaa?
Riki   *w* sanoo:
peeaa-rosa
*w* sanoo:
ei se oo jos sen tuntee hyvin
Riki   *w* sanoo:
MUTTA MITÄ PISTÄN PALSTOILLENI??????? MITÄ OSIOTA PÄIVITÄN SIELLÄ?
Riki   *w* sanoo:
ja helinätär sano että rosa on tyhmä
*w* sanoo:
ne katos leikkii
Riki   *w* sanoo:
ajijaa mitä ne leikkii?
*w* sanoo:
vihollisia ja kavereita
Riki   *w* sanoo:
aahaa. mutta mitä osiota päivitän palstoilla?
*w* sanoo:
en tiä kuule
Riki   *w* sanoo:
nojaa
*w* sanoo:
hahaa!
Riki   *w* sanoo:
hähhe?
Riki   *w* sanoo:
LÄIMÄISEE RIKIÄ KASVOILLE? MITÄ TÄMÄ MEINAA?
*w* sanoo:
mieti sitä
Riki   *w* sanoo:
=( (riki älä itke.. älä itke...)
Riki   *w* sanoo:
  älä itke..
*w* sanoo:
ei taas
*w* sanoo:
!
Riki   *w* sanoo:
ei, äl... WÄÄÄHHH YHYY 
*w* sanoo:
perkele!
Riki   *w* sanoo:
  ITKEN VAAN ENEMMÄN KUN KIUSAAT MUA
Riki   *w* sanoo:
WÄHÄÄHH
*w* sanoo:
no voi..
Riki   *w* sanoo:
wääh
Riki   *w* sanoo:
TOSI KAKKA
*w* sanoo:
aha
Riki   *w* sanoo:
ROSA ON KKAKAKA
*w* sanoo:
aha
Riki   *w* sanoo:
SE ON IDIOOYYYYYYYIIIIIIIi
*w* sanoo:
sitten on
Riki   *w* sanoo:
NIION!½

*w* sanoo:
joo joo
Riki   *w* sanoo:
älä katoile,vaiom
Riki   *w* sanoo:
vaimo*
*w* sanoo:
kone sekoilee
*w* sanoo:
kuinka kauan mä olen kestänyt sua?
*w* sanoo:
mesessä
Riki   *w* sanoo:
Aika kauuuvan
*w* sanoo:
ihme
*w* sanoo:
meen kattoo meilit
Riki   *w* sanoo:
taas!
*w* sanoo:
niitä tulee paljon
Riki   *w* sanoo:
vau
Riki   *w* sanoo:
mulle tulee n. 1 vuodessa
*w* sanoo:
oon kattonut tänään 3 kertaa
*w* sanoo:
yhteensä on tullut tänään 6
Riki   *w* sanoo:
vauuuuuuuuuu
*w* sanoo:
ei se nyt niin ihmeellistä ole
*w* sanoo:
viikonloppuisin tulee yli 10
Riki   *w* sanoo:
VAUUUU
*w* sanoo:
onks se noin ihmeellistä?
Riki   *w* sanoo:
ON!
*w* sanoo:
ku yhelle tulee kerran vuodessa
Riki   *w* sanoo:
nii
*w* sanoo:
hitto mulla alkaa olee jo päänsärky
Riki   *w* sanoo:
EII! minä teen rohdon siihen HETIIIII!
*w* sanoo:
eikä
Riki   *w* sanoo:
joo!
*w* sanoo:
mä meen kuule ite hakemaan päänsärkylääkettä
Riki   *w* sanoo:
no mene mutta teen ne lupaamani rohdot. Tai päänsärkyrohdon ja sen allergiarohdon. En sitä kolmatta muista!
*w* sanoo:
okei
*w* sanoo:
anna kun arvaan mitä laitat siihen
Riki   *w* sanoo:
No
*w* sanoo:
koiranpaskaa
Riki   *w* sanoo:
ehei =)
*w* sanoo:
mä lähen pian
Riki   *w* sanoo:
EIII
*w* sanoo:
ja sä alat varmaan itkeä
Riki   *w* sanoo:
Meinasin alkaa mutta ajattelin että kaikkein paras olla itkemättä.
*w* sanoo:
koska mö muuten oisin kiroillu, vai?
*w* sanoo:
*mä
Riki   *w* sanoo:
juu ja ei
*w* sanoo:
aa
*w* sanoo:
ja haukkunut,vai?
Riki   *w* sanoo:
Juu ja ei
Riki   *w* sanoo:
rohdot ovat valmiita, odota, lisään ne tähän
*w* sanoo:
aha
Riki   *w* sanoo:
jos ne ei tehoa niin kerro minulle niin annan sinulle ultralääkettä niihin
Riki   *w* sanoo:
http://img267.imageshack.us/img267/378/rohdotai5.png
*w* sanoo:
mulla on hitto nälkä
Riki   *w* sanoo:
virhe heti alussa
Riki   *w* sanoo:
"Pistä vettä lasiin vettä"
*w* sanoo:
miks mun pitäis juoda tunnin päästä
Riki   *w* sanoo:
koska sillon se on muhinut
*w* sanoo:
aha
Riki   *w* sanoo:
jos juot sen heti naamasi suorastaan turpoaa
*w* sanoo:
aha
Riki   *w* sanoo:
tulee finnejä yms
*w* sanoo:
mulla on finni fullproof
*w* sanoo:
ei kato tule
Riki   *w* sanoo:
no niitä tulee naama täyteen kuitenkin ja jos tekee koira-allergia jutussa jotain väärin, niin mahalaukku suorastaan turpoaa ja voi kuolla
Riki   *w* sanoo:
eli seuraa ohjeita
*w* sanoo:
aha
*w* sanoo:
ne ohjeet on oksettavia
Riki   *w* sanoo:
häh? ei varmana, pakko tehdä
*w* sanoo:
mä kuule lähen
Riki   *w* sanoo:
ei
Riki   *w* sanoo:
EI
EI
EI
*w* sanoo:
kyllä
Riki   *w* sanoo:
=// eiiiii
Riki   *w* sanoo:
eiiiiiiiiiiii
Riki   *w* sanoo:
eiuiiii
Riki   *w* sanoo:
eiiii
*w* sanoo:
kyllä horo
Riki   *w* sanoo:
eiii älä tee sitä!
Riki   *w* sanoo:
hoRO?
Riki   *w* sanoo:
mikä se on?
*w* sanoo:
etsi wikipediasta bitch
Riki   *w* sanoo:
jaa
*w* sanoo:
mörs horobiatch!
Riki   *w* sanoo:
HEIIIIIIEIIEII
EEIO
Riki   *w* sanoo:
snig
 
  Seuraavan viestin toimittaminen kaikille vastaanottajille ei onnistunut:
snig