"Tästä tulisi ISOJA ongelmia"

Olin törmännyt rehtoriin. OUTS! Ja nyt makasin meijän reksin päällä ja Teppo oli katsomassa. Noloa. Jopa Joonaskin oli tullut katsomaan mitä oli tapahtunut. Muutama opettaja tuli nostamaan rehtorin ja "heittivät" minut syrjään. "Hei, ei mua sentään heitellä tartte. Olen tieteellisen testin mukaan posliinia." höpötin. Kädestäni tartuttiin ja raahattini rehtorin kansliaan. Siinä sitten istuin tuolilla odottaessani nuhteluja. Rehtori tuli huoneeseen. Hän pläsähti tuolilleen ja pani lasit silimille, siis silmälasit eikä juomalasit. =D  Sitten se alkoi. "Onko sinulla jotain sanottavaa?" rehtori kysyi ja alkoi penkoa jotain papereita. "Eipä oikeestaan. Paitsi et ooksä lukenu uusimmasta tiede-lehdestä.." sanoin innokkaana. "STOP! Ehh, hmm... Riki Kalevi R..? Olet?" rehtori kysyi. "Joo. Mä oon Riki ja tykkään tieteestä." sanoin. "Ensinnäkin, Riki.. Ehh.. Miksi juoksit käytävällä?" rehtori aloitti. "Koska leijona jahtas." sanoin. "Älä pelleile Kalevi!" rehtori huusi. "Missä on kameli?" kysyin. "SINÄ OLET KAMELI!!" rehtori huusi naama tomaatinpunaisena. "Äläkääs kiivastuko, rouva." sanoin. "SAAT JÄLKIISTUNTOA JA KASAPÄIN ONGELMIA!! KALEVI!" rehtori huusi. "Enmäoo Kalevi. Mäolen Riki." sanoin loukkaantuneena. Höh. Kalevi. Pöhhh. "PAINU TUNNILLE JA OTA NÄMÄ KOTIMUISTUTUKSET MUKAASI!" rehtori huusi niin kovaa, että taulu tippui. OIKEASTI TIPPUI. Sitten päätin olevani hiljaa ja lähteväni pois kasa kotimuistutuksia kainalossani. Sitten kun olin sulkemassa ovea rehtorini (Ulla) avasi telkkarin ja alkoi katsoa "Mieheni on palkkionmetsästäjä" ohjelmaa. Kaikkea ne reksit tekeekin. Kävelin nolona luokkaan. Sain kysyviä katseita.. varsinkin opettajalta. Ekana työnsin kilon kotimuistutuksia reppuun ja sitten vasta istahdin penkille. Sain homeisen ranskanperunan pöydälleni. Yäk. Varmaan Tepon joku taskuun "unohtunut" ranskanperuna. Hyih, minua alkoi oksettaa. Kohta kuitenkin oksentaisin ja saisin viidennentoista kotimuistutuksen. Ja kaksin kertaset naurut. NOLOA. En kuitenkaan, onneksi, oksentanut. Vaan kun olin lähdössä reppuuni oli leikattu reikä ja KAIKKI kotimuistutukset levisivät lattialle. Aloin nolona laitella muistutuksia reppuuni. Sain nyrkin poskeeni. Se oli Teppo. Kun olin matkalla kotiin omistin mustan posken ja kasapäin kotimuistutuksia. Siinä vasta seliteltävää.. JATKUU..