Tulin nyt aamulla kirjustamaan tänne.

1. Kirjoita nimesi siten, että painat nimesi kirjaimien oikealla puolella olevia kirjainnäppäimiä.
- häh?

2. Katso suoraan jalkojesi juureen. Mitä näet?
- Sokeritoukan. Kaksikin. Ne on päällekkäin. =)

3. Mitä teet neljän päivän päästä?
- Syön banaanin

4. Ota kännykkä esiin, ja selaa saapuneista viesteistä viides. Kirjoita se tähän.
- Onko sulla sellanen pokemon ku onix?

5.
[ ] Olen tyttö
[x] minulla on lyhyet hiukset
[ ] minulla on paljon ystäviä
[ ] jotka ovat joskus rasittavat kun ovat niin uteliaita
[ ] olen kiltti tyttö
[x] olen lintsannut
[x] olen juossut pelkil farkuilla ja rintsikoilla pakkasessa (Pienenä)
[x] olen hieman ujo
[x] mutta peitän sen mainiosti!
[ ] minulla on huono itsekuri
[x] vanhempani on eronneet
[ ] se on hyvä asia
[ ] en tule toimeen isäni kanssa
[ ] olen menossa Iron Maideniin 14.11
[x] mokailen usein
[x] isona muutan asuntovaunuun
[x] johonkin järvenrantaan
[ ] inhoan persoonattomia ihmisiä
[ ] joskus tuntuu että olen mielipuoli
[ ] en usko jumalaan
[ ] olen ateisti
[ ] joskus tykkään erikoisista vaatteista
[x] Nuolen aina jogurttipurkin kannen


6. Mainitse 5 kaveriasi/ystävää nimeltä.
- Alissa, Riki, Joonas, *w* ja.. Helinä-keiju!

7. Viimeinen sana, jonka sanoit:
- Heipppa äiskä! (Se lähti töihin)

8. Jotain, mitä sinulla on kolme:
- Jalkoja

9. Neljäs sana, joka tulee mieleesi.
- pissa

10. Biisi, jonka kuuntelit viimeksi.
- Ruuvari - Ruuvataan.

11. Montako Messenger kaveria sinulla on?
- öö aika vähän

12.Viime kesän paras muisto?
- Hmm....

13. Omistatko mopoa?
- juu

14. Äitisi koko nimi?
- Karita

15. Lempi suklaa?
- Suklaa

16. Ketä et ole nähnyt pitkään aikaan mutta tahtoisit?
- höm

17. Mitä teit aamulla ensimmäisenä kun heräsit?
- Öö

18. Mitä teit illalla viimeiseksi ennenkuin menit nukkumaan?
- Söin banaaninaksuja

19. Mitä tahtoisit syödä nyt?
- lasangea

20. Onko sinulla pakkomielle?
- on?

21. Jos olisit itse saanut valita nimesi, mikä se olisi?
- Junior Riki. (mun lapseksi tulee junior riki jos se on poika ja jos se on tyttö se heitetään roskiin)

22. Paras lautapeli?
- TieXe

23. Mikä sinua ärsyttää?
- ripuli

24. Milloin viimeksi pesit kätesi?
- äsken

25. Joo.
- juu-u.

26. Mitä odotat eniten?
- Sinua.

27. Oletko kapinallinen?
- öö

28. Oletko syönyt nikotiinipurukumia?
- juu. luulin että se on normaalia purkkaa kun jaakko anto

29. Jos saisit olla yhden päivän ajan joku muu, niin kuka olisit?
- *w*

30. Mikä haju tulee ensimmäisenä mieleesi?
- Peruna

31. Oletko täysi-ikäinen?
- ee ja jj

32. Minkä ikäinen tahtoisit olla?
- 11

33. Oletko menettänyt läheistä?
- yes

34. Mikä on kännykkäsi taustakuvana?
- Minä

36.Oletko yhden miehen nainen/naisen mies?
- häh?

37. Jos saisit muuttaa jotakin lakia, mikä se olisi?
- "Läskit joutuvat laihduttamaan"

38. Oletko onnellinen?
- juuUuUU!!

39. Saatko viikkorahaa?
- jjjoooooo

41. Puhutko englantia?
- Yes.

42. Kuinka vanha mummosi on?
- 99

44. Syötkö näkkileipää?
- En, se on köyhien leipää

45. Onko sinulla terveelliset elämäntavat?
- o

46. Millaiset alushousut on päälläsi?
- Pokemonalkkarit joissa lukee (kirjoitin itte) *w* <3 Riki

48. Laulu joka saa sinut itkemään?
- Jäähyväiset. sniffff

49. Mitä mieltä olet Turusta?
- Öö

50. Oletko asunut ulkomailla tai tahtoisitko?
- jooo en joo

51. Mitä aiot syödä seuraavaksi?
- Purkkaa

52. Entä juoda?
- pisuu

53. Lempi jäätelösi?
- Himpulat-

54. Millainen kattolamppu huoneessasi on?
- pokepallo

55. Sattuuko sinua nyt johonkin?
- juu

57. Moneltako olet herännyt tänä aamuna?
- juiu eriku öö entiö

58. Onko sinulla kielikoru?Tahtoisitko?
- Ei en

59. Onko sinulla tatuonia?Tahtoisitko?
- Ei oo, en haluu

60. Onko televisio kiinni vai päällä?
- aukija kiinni

70. Kirjoita kommentti?
- hei. Minä nyt painan pian nappulaa TALLENNA JA JULKAISE. Sitten voitte lukea tämän. =P Hihihiihih kiva juttu hihiihihihihih hphohoh. Se kuka tämän kyselyn teki oli pakolla (JA SE ON =D) tyhmä, koska kysymykset olivat tyhmiä. Näkemiin, tanssi ja jammaile, beibe.. roaarrhh.

Vappumaisin tervehdyksin
Riki Kalevi (Sukunimi).

Höh tuttini putosi lattialle =( siitä tulee likainen!