Eli Mooi.
Minua inhottaa se, kun tuossa jutussa missä voi valita fontin tähän tekstiin ei ole suosikki fonttiani! =( Vanhassa blogissa oli. =D Nooh. Nyt käytän Verdanaa. ;(( Eiku siis ;)) Tänään on niin VINKKAUSPÄIVÄ. XP <-- KEKSIN UUDEN HYMBÄN. =D Jaa-aaa... MITÄÄH? Äiti tuolla puhuu puhelimessa. :D Hassu. Hiihiihiiii. Miksi ette hyvät ihmiset kirjoita viekkuliini? :/ Se olisi kivaa. Aijon tehdä JOSKUS varavieraskirjan. Koska interaktiivinen (Lyhenne: Ikt) Freebokkki ei aina toimi =( Olen keksinyt hyviä iskulauseita sivuilleni.. Tai silleen tämmösiä:
"KÄY NYT UUDESSA JA VÄHEMMÄN UUDESSA INTERAKTIIVISELLA SIVULLA. RIKIN TIEDEPALSTOILLA ON KIVA BLOGI, JOKA ON SUPI SUOMALAINEN!"
Heehee. Eiks ollu hyvä? Musta oli. Jooh. Toi on niin kiva teksti. heehe. Ainakun muuten katon Viiviä silmiin, se on siis openi, ajattelen, että hän on kuin perhettäni. <3 Kumpa Viivi olisi äitini... :) Meillä oli hyvä koulupäivä tänään. heeeehe. Sain sanoa vastauksen yhteen tehtävään, jota KUKAAN ei tiennyt paitsi minä. :) Kivaa olla tällänen nero! Tässä on hyvät seikat siitä että ku non niiku tiedemies....

  • Tietää asioista paljon.
  • On nero!
Ja siinä ne olikin. Kait. =D Katsokaa, tuolla on poro! *posottaa poroa* Eiku se oliki lehmä.
No kuitenkin. nyyhk. Napoleon on VAMMANEN. Riiikii mä ooon, ainii täs on mun IHANIA rakkauslauluja! (Ja lopussa ruuvimeisselin yks biisi)
OOOOOOIIIIII JUUUUUUULLLIIIIIIAAAAANIIIII,
MÄÄÄÄÄÄ OOOOOOON SUUUUUUUUUUNNNN ROOOOMEEEEOOOOSI,
OOOOOOLEETKOOOOO SÄÄÄÄ MUUUUUUUUUNNNN SEEE VAAAAAAALITTTUUUNI NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄINNNNNNN?
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ RAAAAAAKASTAAAAAAAN SUUUAAAAAA , MÄÄÄÄÄ
RAAAAAAKSTAAAAAAAN SUUUUU-UUUU-AAAAAAAAAAAAAAA<3

Ja sitten se ruuvari-reiskan biisi. (pss. tätä ei sit oo julkastu missään vaan ruuvari-reiska ommas sen mulle ku oltii euroviisuis .. =D teki mulle oikee laulun...)
RUUV RUUV RUUUUUUUVV,
RAAV RAAV RAAV,
NARIN NARIN NARIN,
TRING TRANG RONGS RANGS
TIRILIII RUUV RUUV RUUV..
RIKI ONNNN,
VALLATOOOONN.
Loppu =D