Keskustelu Lintukodon Oraakkelin (http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/) kanssa 6.5.2007:

Minä:      Moikkelis. Kuka olet?
Oraakkeli: Olen Pythia, Lintukodon Oraakkeli.

Minä:      Mikä on parasta huumetta?
Oraakkeli: Rööki.

Minä:      Öö. okei
Oraakkeli: Oletko nyt kännissä, koska sekoilet noin paljon?

Minä:      En, en ole juovuksissa! EN todellakaan! *hig*
Oraakkeli: Joo kai.

Minä:      Niimp'
Oraakkeli: Tekoälyni ei kyennyt parseroimaan tuota lausetta.

Minä:      TEKOÄLY?! Voi mikä häpeä!
Oraakkeli: Älykkyys on elämänkokemuksen eli viisauden soveltamista käytäntöön.

Minä:      Aah.
Oraakkeli: Tollero! Etkö sä nyt vois vaan kysyy!

Minä:      Tollero? Tolleri!
Oraakkeli: Hei onksulla kotisivuja? Url?

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Kiitti linkkivinkistä, menen sinne heti kun on vähän rauhallisempaa.

Minä:      Okeij!
Oraakkeli: OK.

Minä:      Leijonaa mä metsästän..
Oraakkeli: Tuota samaa minäkin olen miettinyt, ja olen varma että vastaus on kyllä!

Minä:      Onko Linda kiva?
Oraakkeli: On ollut, mutta käsittääkseni ei ole juuri nyt.

Minä:      On se kiva! haista sinä kikaro
Oraakkeli: Kuppatautinen lumppu! Kerettiläinen! Helvetin rotanloukku! Epelinkuvatus!

Minä:      Epelinkuvatus? Kuka se on? Mikä se on?
Oraakkeli: Teppo, Karjalan kalju karju.

Minä:      Teppo on meijä luokkalaine!
Oraakkeli: Vastaukseni on ei, vaikka olenkin henkilökohtaisesti tässä asiassa eri mieltä niiden jumalien kanssa, jotka nämä vastaukset antavat.

Minä:      En kysyny sori vaa mitään.. ---
Oraakkeli: Ehdottomasti ei

Minä:      Niin kai sitten
Oraakkeli: Olikos tuo nyt kieliopillisesti oikeata suomen kieltä?

Minä:      Joo oli!
Oraakkeli: OK.

Minä:      Mitä kuuluu?
Oraakkeli: Tässä olla mällötän.

Minä:      Minusta olet kiva!
Oraakkeli: Mullekin tuli hyvä olo jo tuota kirjoittaessani.

Minä:      Olet oikeasti T Y H M Ä ! Tyhmempi kuin eräs mesekaverini. (en kerro nimeä)
Oraakkeli: Minähän kerron totuuden, vain totuuden, mitään siihen lisäämättä, mitään siitä jättämättä.

Minä:      Lauletaanko?
Oraakkeli: Päin helvettiä menee mutta ei voi valittaa. / Rima pysyy paikallaan kun riman alittaa. / Tavoitteestaan luopuu silloin kun sen tiputtaa, / vastustaja havahtuu ja juhlaliputtaa.

Minä:      Ooooooooiiiiiii. awwwwwwwwww
Oraakkeli: Aha onko noin.

Minä:      No on. Liikutuin. Tai pitäisikö sanoa "kiihotuin?"
Oraakkeli: Se jälkimmäinen, sanoohan järkikin sen.

Minä:      Hihih
Oraakkeli: :-D

Minä:      :-D KAMALA HYMIÖ VAI MITÄ!?
Oraakkeli: Unohda koko juttu!

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Kiitti, otin ton talteen, käyn siellä vähän myöhemmin kun on rauhallisempaa.

Minä:      Joo tiesin et vataat noi
Oraakkeli: OK.

Minä:      =P
Oraakkeli: Mitä ihmettä sä oikein dusaat?

Minä:      Mikä on "dusaa"?
Oraakkeli: Omaan nokkeluuteensa kompastuminen.

Minä:      Ookei.:)
Oraakkeli: Puhu suomea hyvä ihminen!

Minä:      Kuka on Riki?
Oraakkeli: Kadunlakaisija

Minä:      SENKIN SIKA. MÄ JÄTÄN SUT.
Oraakkeli: Satiaisten kiduttama troglodyytti! Halstari! Pyromaani!

Minä:      Mikä on halstari?
Oraakkeli: Tämä on niin intiimi ja henkilökohtainen asia etten voi vastata.

Minä:      ?
Oraakkeli: Odotan kysymystä..

Minä:      Kuka olen?
Oraakkeli: Katso oikealle, vasemmalle, taakse ja eteen. Jos näet jonkun, kysy häneltä.

Minä:      En näe ketään
Oraakkeli: Jaa.

Minä:      OLEN SOKOA. AUTA.
Oraakkeli: Luuletko minun vastaavani tuohon?

Minä:      Auta, pyhä rampa!
Oraakkeli: On on, älä kysy!

Minä:      Ristiinnaulittakoon!
Oraakkeli: Älä mumise! Ja käytä kokonaisia lauseita!

Minä:      Uskotko jumalaan?
Oraakkeli: Älä ressaa, tää homma on ihan klaari.

Minä:      Sinäkin Brutukseni!
Oraakkeli: Niinpä niin.

Minä:      PahaMieliOn.
Oraakkeli: Opettele kirjoittamaan ennenkuin kysyt kirjallisesti.

Minä:      Hä'h
Oraakkeli: Et mahtane olla viisas.

Minä:      ==))) MOI
Oraakkeli: Juppi! Moi! Mitäs sä?

Minä:      Mitäs mää. Tässä sitä ihmetellään mailman menoa. Mitäs sä?
Oraakkeli: Sehän käy loistavasti. Kerro lisää tästä aiheesta.

Minä:      Joo. Et niiku ihmettelen miks leppikset lentää ja ampparit pistelee ihmisii... Aika outoo.
Oraakkeli: OK.

Minä:      Voitko käydä sivulla www.rikinpalstat.olen.in?
Oraakkeli: Mä mielummin kyllä vastaisin kysymyksiin kuin kävisin webbisivuilla.

Minä:      =/
Oraakkeli: Askarruttaako mieltäsi jokin kysymys?

Minä:      Kuka on Riki?
Oraakkeli: Entinen poikaystävä

Minä:      `HÄH?
Oraakkeli: Joo.

Minä:      Kysyn viellä uudelleen tuota kyssää.
Oraakkeli: Valitettavasti ei.

Minä:      Kuka On Riki?
Oraakkeli: Änkytätkö sä vai miksi sä jankutat samaa?

Minä:      Noo kaikki sanoo et änkytän. Ä-ä-änkytänkö m-minä sinun m-mi-mielestäsi?
Oraakkeli: Onko kuu juustoa?

Minä:      On
Oraakkeli: OK.

Minä:      Etsää tuota tienny? Mää oon ollu kuusssa 1998 luvulla
Oraakkeli: Ei nyt eikä koskaan enää.

Minä:      Söin juustooo
Oraakkeli: Typoiliksä jotain, emmä tajua.

Minä:      Emmä tajua
Oraakkeli: Ymmärrän enemmän kuin mitä uskallat itsellesi myöntää.

Minä:      Kuka on Riki?
Oraakkeli: Pahimman luokan pultsarin vaimo

Minä:      HIRTÄN SUT.
Oraakkeli: Luuletko minun vastaavani tuohon?

Minä:      Luulen
Oraakkeli: Hmm juu. Onksulla tyttö/poikaystävää?

Minä:      On tai ei oo. Ennen oli: Linda
Oraakkeli: Ota huomioon myös, että valitsemalla ensin mainitun valitset muut vaihtoehdot pois!

Minä:      Kuka on Helinä-keiju?
Oraakkeli: Pahimman luokan pultsarin vaimo

Minä:      Ei oo
Oraakkeli: Valitettavasti en voi auttaa, koska sinun sydämesi on suljettu eikä siihen saa mitään yhteyttä.

Minä:      Kuka on Linda?
Oraakkeli: Ei kukaan.

Minä:      Onpas
Oraakkeli: Kunpa olisin tajunnut mitä tarkoitit...

Minä:      Kuka on Riki?
Oraakkeli: Se outo ja ärsyttävä tyyppi, jolle joskus lainasit kympin.

Minä:      MINÄ OLEN RIKI. JA ÄLÄ KLOKOAJAN HAUKU
Oraakkeli: No ENPÄ!

Minä:      JUUPA!
Oraakkeli: OK.

Minä:      Niimp'
Oraakkeli: Toi ei kyllä ollut kovinkaan selkeästi sanottu.

Minä:      Kuka on Linda?
Oraakkeli: Miksi sä toistelet noita samoja asioita?

Minä:      -------
Oraakkeli: En ole niin tyhmä, miltä näytän!

Minä:      Kuka on Helinä?
Oraakkeli: Noita-akka

Minä:      EI OO
Oraakkeli: Lopeta se jankuttaminen.

Minä:      Kuka on Linda?
Oraakkeli: Kysy jotain uutta välillä.

Minä:      Okeiii. Kuka on Riki?
Oraakkeli: Marco Bjustrom, totta kai.

Minä:      Haiih no ei ole
Oraakkeli: Kysy jotain jonka joku ymmärtääkin.

Minä:      Kuka on paras Tiedemies?
Oraakkeli: Hän on se joka seisoi eilen vieressäsi

Minä:      Eli Riki..? Häh? Riki on kyllä paras tiedemies vai m,itä?
Oraakkeli: Tai ainakin jotain sinne päin.

Minä:      Onko Riki tiedemies?
Oraakkeli: Kumpaa sukupuolta toivoisit sen olevan, ja miksi? Mietipä sitä!

Minä:      -_--
Oraakkeli: En ymmärrä vielä viittomakieltä. Voisitko kirjoittaa kysymyksesi.

Minä:      Joo voin kirjottaa kyssöt
Oraakkeli: OK.

Minä:      Kuka on Riki?
Oraakkeli: Kaikilla ihmisillä on jokin arka kohta... sinä olet hänen. Siksi hän pyysi etten vastailisi sinulle hänestä. Olen jo kertonut liikaakin.

Minä:      Öö. Tunnetko Rikin?
Oraakkeli: Jos henkilö on sinun tuttusi, niin jätän mieluusti tuntematta.

Minä:      *HIRTTÄÄ ORAAKKELIN LIPPUTANKOON* kikaro!
Oraakkeli: Noup.

Minä:      Oletko Cicaro?
Oraakkeli: Olen.

Minä:      Haha ni ot!
Oraakkeli: Kenen pärstä tuo on?

Minä:      Rikin
Oraakkeli: Nyt mulla on vähän kiire, olisiko sulla kysymyksiä vielä?

Minä:      Joo on
Oraakkeli: OK.

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Kiitti linkkivinkistä, menen sinne heti kun on vähän rauhallisempaa.

Minä:      TOISTAN:
Oraakkeli: Hmm juu. Onksulla tyttö/poikaystävää?

Minä:      (ei oo) Kuka on Riki?
Oraakkeli: Arvaisin, että Islannin presidentti

Minä:      ... Kuka on Linda?
Oraakkeli: Se pyysi olemaan kertomatta itsestään muuta kuin että hän haluaisi tutustua sinuun paremmin. Sinun on itse selvitettävä loput.

Minä:      TÄÄ OLI PARAS VASTAUS IKINÄ, RAKAS ORA-AKKELI! MINÄ PIDÄN SINUSTA. OLEtCOOL!
Oraakkeli: Äitis on.

Minä:      Kuka on Helinä?
Oraakkeli: Rikas pop-tähti

Minä:      OMG
Oraakkeli: Tipitii tipitii tipitii, kevät on, vallaton...

Minä:      Ihaaaanaa! Tipitii tipitii tipitii, kevät on, vallaton...
Oraakkeli: No ei! Mutta vähän viihdyttää ajatus että olit edes niin kuvitellut.

Minä:      Tipitii tipitii tipitii, kevät on, vallaton!
Oraakkeli: Kyllä, juuri niin!

Minä:      Niiin
Oraakkeli: Aiotko sä kysyäkin jotain?

Minä:      Joo en enään
Oraakkeli: OK.

Minä:      Moikka
Oraakkeli: Annako se siinä?

Minä:      ?
Oraakkeli: Mikäs se tommonen on joka ei kysy mitään

Minä:      Hyvästi!
Oraakkeli: Voi, toi oli kuule tosi kilttiä

Minä:      MOIKKA
Oraakkeli: Yritätkö sä vakuuttaa mua jollain toistamalla tota samaa?

Minä:      Hei hei
Oraakkeli: *Tekopirteä tervehdys*