Tänään meil oli koulussa uintii. Vapisin sairaasti, koska en osaa.. uida.. :( Jaakko ja muut ei tiiä sitä.. Tai no nyt tietää..

Ku menin suihkuun koulussa (kaikki ensiks nauro mulle ku mul on pebas syntymämerkki ja kaikki näki sen ku menin suihkuun!) sit avasin hanan. Nautin suihkusta ja normaaliin tapaan menin istumaan suihkun alle. Pian aloin huutaa pelosta kun huomasin vedet allani. Olin hukkumaisillani! Näin pian ylhäällä (maatessani puolkuolleena vedessä) Jaakon hihittelevän naaman joka muuttui hetkessä hieman huolestuneeksi. Apua! Minä hukuin. Silmäni pimeni. Olin tajuton. Tuntui, kun jotkut kantaisivat minua taivaan portille.... Olin mielestäni kuollut. En ikinä tahtonut pienenä että kuolen hukkumalla. En ehtinyt edes uima-altaaseen asti, kuolin suihkun alle... hukuin.

Muistan kun olin hukkumaisillani kylpyammeeseen. 3 vuotiaana viimeksi hukuin suihkun alle. Nyt se oli taas uusitunut. Pian kuitenkin aloin heräillä, en ollut kuollut. kaikki olivat  ympärilläni. Aloin inistä (kun olin toipunut), etten tahdo uimaan, niin minut sinne pakotettiin.

Jouduin opetusaltaaseen kuten aina.. =( Muut nauroivat mulle isojen altaassa, kunnes huomasin, että Jaakko oli hukkumaisillaan isojen altaassa. Hymyilin ja tein urotyön. Hyppäsin isojen altaaseen ja menin pelastaaman Jaakkoa, mutten pysynyt pinnalla. Minut nostettiin ylös. Huomasin, että kaikki nauroivat. Hahaaa, ne nauroi varmasti Jaakolle! =D Mutta ei.. Ne nauroivat mulle, Jaakko olikin vain esittänyt minua hukkumisjuttusillaan. HÖH. =[ Olin pettynyt. Tosi pettynyt. =/

Onneksi en kuollut... =)) Olin 99% kuolemaisillani!!! OLEN NYT VAKAVISSANI. Älkää hihitelkö, olin melkein K U O L L A ! :( yhyy... Onneksi Jumala päätti etten kuollut. =D

Lastenaltaassa minä noudatin ohjeita, mutta se oli HYVIN HYVIN vaikeaa. En osaa nähkääs YHTÄÄN uida. Kammoan vettä. :F Heti kun menen altaaseen olen hukkumaisillani, en pysy pinnalla yhtään. :( Olisi pitänyt lintsata koulusta!! Mutta se olisi väärin... Koska... Kaikkien pitää mennä kouluun.

Meillä oli opetusaltaassa kaikkea kivaa. Hippaa =D Uintihippaa. Jäin heti. Mitäs en osaa uida. Koko tunti meni siihen, kun olin jatkuvasti hukkumaisillani. Olin ainot oppilas opetusaltaassa.
Inhoittavaa, nimittäin en edelleenkään tiedä Liisa-Pekan sukupuolta eikä tiedä kukaan muukaan, ei edes L-P:n vanhemmat!! :O
Koitin katsoa oliko Liisa-Pekka poikien pukkarissa. Ei näkynyt. Eikä ollut näkynyt tyttöjenkään. Kävin nääs siel kattomassa ja kaikki alko kiljuu jostain syystä. :O Siksikö, ettei minulla ollut pyyhettä? Siksikö, että he olivat alasti..? TÄHHH? MIKSI??!!! Liisa-Pekkaa ei näkynyt pukkareissa. Se oli ehtinyt nopeesti varmaan pois nimittäin uimassa se oli. Tai uimassa ja uimassa... Se ei nähkääs tehnyt muuta kun seiso altaassa, se vaan kellu siel farkuissa ja tällälailla. Sen uimavaatteet oli hassut:  Farkut ja t-paita. :D HEEHAAAAHHAHHAAAAAAHOHOOHIIIII. Öh, mikäs mulle ny tuli. :) HIHI.

Tahdon selvittää Liisa-Pekan salaisuudet! Miksi se ei ole koskaan ole elämässään puhunut. Veikkaan, ettei se osaa. Ja miksi aina, kun hän tulee kouluun, hänellä on taskulamppu? =0

Tää on tooosi outoa. Tässä kaikki salaperäisyydet Liisa-Pekasta:
  • Se ei puhu
  • KUKAAN ei tiiä sen sukupuolta
  • Sil on taskulamppu kädessä kun se tulee kouluun
  • Se syö vaan ja ainoastaan perunaa!
  • Sen nimi on hassu
Siinä ne oli. =0 Onkohan se sairastunut Notolio tautiin? Se on sellanen tyhmä tauti. :S

Tieteellisin ja Onnellisin terveisin...
Riki


tanssija_animaatio2.gif
Alissa tanssii yhtä kauniisti!