Aikuiselektroniikaa, vaiko pelkkää suhinaa aivoissa ja päässä?
Aikuisten kanssa on vaikea tulla toimeen, etenkin omien vanhempien. Riitoja syntyy turhastakin asiasta. Muunmuassa siivoamisesta, tiskaamisesta, kaupassa törsäämisestä...

Esimerkkitapauksia, jos et usko!
Törsätyt rahat!
Eräänä kauniina syksyisenä päivänä menin iloisesti vastaan äiskää kun se tuli kotiin. Jalka vispasi ja olin niin iloinen, sillä minulla oli kauppa taka-ajatuksia. Muuten jalka vispaa minulla aina kun olen iloinen... Mutta autoin äiskää hetken kotiaskareissa ja kysyin pian häneltää: "Saanko rahaa hieman?". Äiskä vastasi ja kysyi mihin tarvitsin rahaa. Kerroin ostavani rahat pokémonkortteihin. Äiskä antoi rahat, 10€ vaikka pokkarikortit maksoivat vähemmän (lupasin antaa 5 euroa äiskälle takaisin), muuten äiskä ei olisi antanut rahnoja mutta kun nätisti olin ja muutenkin... =)

Illalla tulin kotiin, oli kivaa shoppailla maailmankuulussa pokémoneihin erikoistuneessa kaupassa, ostin pokékorttipakan ja pokéheijastimen jossa oli komea pikachu. Ne maksoivat yht. 1 euron. Sain 5 euroa käyttörahaa, mutta törsäsin vain euron. Oli siis pakko lisää ostella.

Menin tiedeshoppiin, ostin Elektorn-pihdit (2€) ja EB-mutterin. EB-Mutteri maksoi 50 cent, sitten ostin perunan (50cent), omenan ja leivän (yht 3€). Olin törsännyt 7€, tieteellisten aivojeni mukaan.Törsäsin siis liikaa.

Kotiin tultuessani annoin loput rahnot takasin. Äiskä sai hepulin ja mää sain 2 minuuttia kotiarestia. =( Epistä! Siskoki poltti tupakkaa eilen ja sai vaan 30 euron sakot sekä S.O.S -paidan! Mäki haluun sossin paidan !! =/ Lisäksi hän sai paastoamispäivän.

Tästä puhutaan viellä päiviksessäni, eli päiväkirjassa (päiviys lupus electron)!!! >:(

No, siinä oli esimerkkitapauksia. Tai no esimerkki tapaus. =D HAHIHIHI olen niin vitsikäs tänään.

muuten en jaksa kirjottaa blogimerkintääni loppuun niin.. no jaa meen vessaan enkä ala selostamaan mitään. pissaatttaaaa!!1!

T: Riki

Ircissä richuela´sqo_el_tiede_el_pokemon !!!!! tai cs_kimmo