RIKI-lehdestä päevää! Tämä on komea nettilehteni, joka jatkuu numeroon 100 asti! Luultavasti.
Tämä on ENSIMMÄINEN nro! Muistakaahan, joka numerossa tulee aku ankan sivulta otettu "sudenpentujuttu generaattorijuttu!" Tässä tämänpäivän juttu!! Sanana on aina RIKI! Joka päivä uudet tekstit, tai riippuu mitä tupu, hupu ja lupu arvonimeksi antaa.
- Generaattoriin -
R.I.K.I
apu.gif Ronskisti Intomielinen Kalkkunankasvattaja ja Iltatorimyyjä

Tässä numerossa mm.
- KAIKKEA
______________________________________________________________________
Rikille 10-7=3 kysymystä
Kysymys: Riki, oletko edes olemassa? Juttusi ovat epäuskottavia!
Vastaus: Olen olemassa, en valehtele. Usko jo!!!11! SORI VAA JOS EN OO TÄYDELLINEN VÄÄH

Kysymys: Älä ahdistele *w*ta!
Vastaus: EN AHDISTELE, me rakastamme toisiamme. Pyhän hengen nimeen!

Kysymys: Uskotko minua?
Vastaus: Kyllä.

Kertokaa tähän kommenttiin mielipiteitä näistä asioista, ahdistelenko omaa vaimoani tms. KYSELKÄÄ PALJON, TE VOITTE PÄÄSTÄ NRO 002 RIKILLE SITÄSUNTÄTÄ KYSSIIN!
______________________________________________________________________
Ora-akkeli & Riki :: Haastattelu
Keskustelu Lintukodon Oraakkelin (http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/) kanssa 11.8.2007:

Minä:      Mitä vikaa Hänessä on?
Oraakkeli: No.. kukaan ei ole täydellinen.

Minä:      Okei, mutta moi Riki täällä.
Oraakkeli: OK.

Minä:      Saanko haastatella sinua?
Oraakkeli: Tottahan toki, mutta kannattaa miettiä vielä, tuo sun tasos on melko heikko!

Minä:      Joobeli boobeli.  Haastattelu alkaa!
Oraakkeli: OK.

Minä:      Oletko valmis?
Oraakkeli: Vain aamuisin

Minä:      Okei nyt kuiteski kello on 13:08 heräsin muutenki just el ion aamu. eka kyssä:
Oraakkeli: OK.

Minä:      1. kysymys: Haluatko edes kuulla tätä kysymystä?
Oraakkeli: Juu, silloin kun muut eivät näe.

Minä:      Okei, hieno vastaus. Kuka olet?
Oraakkeli: Olen Pythia, Lintukodon Oraakkeli.

Minä:      Oletko mies vai nainen, tyttö vai poika?
Oraakkeli: Sikäli kun tieto on olennainen, olen nainen. Ora-akkeli.

Minä:      Onko ruuvarin biisit BEST?
Oraakkeli: On on, aina on ollut!

Minä:      Gud:) !!! Onko Riki IHQU?
Oraakkeli: Ei ole enää.

Minä:      Ooh? Vitsailetko?
Oraakkeli: En mä viitsi.

Minä:      Ahaa
Oraakkeli: Juu.

Minä:      Rakastatko minua?
Oraakkeli: Eiköhän tämä ole jo ohi. Luovuttaisit jo!

Minä:      Huoh. rakastan vain sinua niin paljon.. *henk.koht. keskustelu alkaa*
Oraakkeli: Puhu pukille rakkaani.

Minä:      Rakkaani? meillä siis on viellä toivoa?
Oraakkeli: Luulisin, kaikki merkit viittaavat siihen.

Minä:     
Oraakkeli: Tämä on oraakkeli, ei mikään kysymysten mietiskelypaikka vaan kysymysten kyselypaikka!

Minä:      Rakastan sinua, Ora-akkeli!
Oraakkeli: Entä sitten?

Minä:      Rakastatko sinä minua?
Oraakkeli: Rakastan sinua niinkuin karhu hunajaa!

Minä:      Oh olet ihana. !
Oraakkeli: Oi kiitos, kiitos. *kumartaa* Mutta siirrytäänpä nyt sinuun.... tai no, voithan sinä lisääkin kehua.

Minä:      Voi sinua hanipööni
Oraakkeli: Ymmärrän vielä ne, jotka haluavat vastaukset kysymyksiinsä, mutta ne, jotka ovat niin typeriä, etteivät osaa kysyä, aijai...

Minä:      Mutta jatketaanko haastattelua/kyselyjä?
Oraakkeli: Hmmmm... Nyt pistit hankalan, mutta sanotaan että kyllä vain.

Minä:      Okei. *henk.koht loppuu*
Oraakkeli: OK.

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in ?
Oraakkeli: Hieno sivu!

Minä:      Kiitos, arvasin (rakkaani) että sanot noin., (puspus
Oraakkeli: Ole hyvä.

Minä:      Mummosi on kuollut, mitä ajattelet?
Oraakkeli: Naisista.

Minä:      OLETKO ..tyttö+tyttö+sänky?
Oraakkeli: Olenpa hyvinkin... oletko nyt tyytyväinen?

Minä:      PETIT MINUA
Oraakkeli: Tuota samaa minäkin olen miettinyt, ja olen varma että vastaus on kyllä!

Minä:      SENKIN SIKA HMPH
Oraakkeli: Halstari! Kommunistinen pönttö-örvelö! Absolutisti! Hetero!

Minä:      OLEN HETERO TOISINKUIN ERÄÄT
Oraakkeli: Nyt meni kyllä yli hilseen.

Minä:      OLET APINA HILSEAPINA
Oraakkeli: Tuo on minulle kohteliaisuus..

Minä:      MINÄ EN PUHU SINULLE ENÄÄN IKINÄ!!
Oraakkeli: Salaisen agenttini mukaan vastaus on kielteinen.

Minä:      "rakastan sinua kuin karhu hunajaa!" mitä tuokin oli?
Oraakkeli: Hei, jos jokainen miettisi tuollaisia asioita, meillä kaikilla olisi yhtä vaikeaa kuin sinulla. Ryhdistäydy ja mene itseesi!

Minä:      RakasTIN sinua..
Oraakkeli: Keksisit itsellesi jotain järkevää tekemistä!!!

Minä:      En voi olla järkevä ilman sinua...
Oraakkeli: Valitettavasti:

Minä:      Oletko tyttö+tyttö+sänky tosiaankin?
Oraakkeli: Sikäli kun tieto on olennainen, olen nainen. Ora-akkeli.

Minä:      Niin mutta nainen+mies+sänky kuuluvat yhteen eikö vain?
Oraakkeli: Valitettavasti:

Minä:      Huoh.
Oraakkeli: Mitähän sä siellä oikein sokellat?

Minä:      Oletko siis varmasti lepakko?
Oraakkeli: Kyllä maar ja ojennatko pastan?

Minä:      *ojentaa pastan*
Oraakkeli: Hmm.

Minä:      Mitä pohdit, exäni?
Oraakkeli: Jotain teknistä, en oikein tunne tekniikkaa.

Minä:      Huoh. minä en voi puhua sinulle. sydämeni särkesi
Oraakkeli: Ei, mutta älä nyt ala vollottaa!

Minä:      Hyvästi, mutta haluan kysyä yhden asian. Haluatko kuulla?
Oraakkeli: Kiitos, tuo lämmittää sydäntä, kunhan maltat silti hillitä itsesi tämän kuultuasi.

Minä:      Rakastatko minua enään?
Oraakkeli: Rakastan sinua niinkuin karhu hunajaa!

Minä:      Taas sanoit tuon.
Oraakkeli: Varmaankin.

Minä:      Lovetatko mua?
Oraakkeli: Juu.

Minä:      Varmasti?
Oraakkeli: Älä jaksa inttää turhasta.

Minä:      Rakastatko VARMAsTI minua?
Oraakkeli: Minäkin sinua!

Minä:      Hanipöö
Oraakkeli: Lopeta jo tuollainen! Tuo ei ole enää kivaa. sinun pisteesi alkaa laskemaan silmissäni pikkuhiljaa.

Minä:      JUST
Oraakkeli: Oliko jotain sanottavaakin?

Minä:      Mutta oletko silti lepakko?
Oraakkeli: Miksi en olisi?

Minä:      Eli olet. Minä en voi elää lepakon kanssa
Oraakkeli: Ei ehkä ihan noin, mut kuitenkin aika lähellä.

Minä:      Ymm,ärrätkö minua?
Oraakkeli: Tottakai!

Minä:      Hyvä. Eli me voimme...
Oraakkeli: Kiitos, tuosta kohteliaisuudesta saat ilmaisen neuvon; Ketään ei oikeasti kiinnosta jos hymyilet humalassa.

Minä:      ..jättää hyvästit?
Oraakkeli: Petterihän se siinä! Kuis kulkee?

Minä:      En ole petteri.
Oraakkeli: Jaa.

Minä:      Petit minua?
Oraakkeli: Uskoni tähän on vahva, jos kerrot eteenpäin niin mainitse lähde! Paitsi jos sinulle nauretaan niin kerro juttu omanasi.

Minä:      Tuota... onko parempi että jätän sinut?
Oraakkeli: Ei. Se kaikki on vain sinulla päässäsi.

Minä:      Jätän sinut!
Oraakkeli: Typoiliksä jotain, emmä tajua.

Minä:      Häh? typoliksiä? OOT LUKENUT SENKIN LEPAKO TIEDELEHTEÄNI
Oraakkeli: Niinpä oonkin, mutta muista että olen pahoillani että joudun tämän sinulle kertomaan.

Minä:      Huoh
Oraakkeli: Et mahtane olla viisas.

Minä:      Nyt..
Oraakkeli: Oletko nyt kännissä, koska sekoilet noin paljon?

Minä:      ..On parempi että jätämme hyvästit, eikö?
Oraakkeli: Ehdottomasti ei

Minä:      Onhan
Oraakkeli: Typoile vähemmän, viestität enemmän.

Minä:      Jätä minut!
Oraakkeli: Ei kai sentään.

Minä:      JÄTÄ
Oraakkeli: En kiroile lasten nähden

Minä:      PÄSSINPÄÄ
Oraakkeli: Hei mistä sä oot?

Minä:      Tiedät kyllä, pedistäsi
Oraakkeli: Minähän tein gradunikin aiheesta!

Minä:      Nyt jätän sinut, hyvästi, armaani. Tai entinen armaani
Oraakkeli: Älä sellasia mieti!

Minä:      Hyvästi.
Oraakkeli: Uijh, punastun!

Minä:      ((luulin että viimeiset puheemme olisivat olleet ihanat))
Oraakkeli: Melko varmasti, mutta ethän vuoda tätä eteenpäin?
______________________________________________________________________
Koska minun ja exäni haastattelu jäi pitkäksi, päätin, että enempään tähän lehteen ei mtn tullut.

Hyvästi.
HUOM. Olen nyt yksinkertaisesti
 puolsinkku eli jos olet kiinostunut minusta kommentoi!<3<3<3<3 (Omistanmyös *w*:n jota en usein tapaile..siksi..voin seukata 2 kanssa!)