"Tästä tulisi isoja ongelmia.."

Olin siis saanut mustan posken ja kasan kotimuistutuksia. Löntystin kotiin. Toivottavasti äiskä ei olisi kotona. En haluaisi näyttää itseäni ja kotimuistutuksiani viellä. Avasin oven. Kuulostelin vielä ennenkuin astuin sisään, että kuuluuko ääniä. Ei kuulunut. Hipsin kylpyhuoneeseen repun kanssa, kotimuistutukset kädessä. Avasin suihkun ja aloin riisuutua. Tietenkin jos kerta olin menossa suhkuun. Heitin kotimuistutukset suihkun lattialle. En tajunnut, että se oli virhe. Aloin laulaa kovaa ja korkealta. "Laaalaaalaaa" laulelin. Sitten huomasin sen! Kotimuistutukset olivat litimärkiä ja teksti oli levinnyt. Apua. Yksinkertaisesti apua. Apua. Tulisi viellä isompia ongelmia. Äsh. Minun sininen merihevos kylpytakkini oli jäänyt kouluun. Huomasin vain siskoni pinkin sydän kylpytakin. En minä nyt sellaista voisi käyttää. Tietenkin siskoni kaverit tulisivat, mutta toisinaan jos menisin alasti ja siskoni kaverit tulisivat, se olisi viellä nolompaa. Päätin ottaa riskin. Otin pinkin sydän kylpytakin ja laitoin sen päälleni. Hyih. Otin kotimuistutukset ja lähdin hiipimään huoneeseeni. Kun olin eteisen kohdalla ovi avattiin. ARVASIN. Siskoni typerät kaverit olivat siinä suu auki. Yhtäkkiä alkoi kuulua naurua. "Mitä te nauratte niinku, mun rakkaat frendit?" siskoni kysyi kavereiltaan. "Tsekkaa sun broidis." yksi tytöistä sanoi. Minua nolotti. Lähdin juosten huoneeseeni. Kun olin huoneessa puin KUNNON vaatteet ylleni. Nyt minä keksin! Laittaisin kotimuistutukseni minun yksityisparvekkeelleni kuivumaan. En tajunnut kuinka vaarallista se oli. Kun olin lukenyt 10 tiedelehteä päätin hakea kotimuistutuksen parvekkeelta. Avasin parvekkeen oven. Tiesin, että se oli tapahtunut. Kotimuistukset olivat lentäneet taivaantuuliin. JATKUU..