Huomenna lähden ihanaan kesälomapaikkaan.. Arvaappas minne? Ei, en mene ulkomaille. Menen.. vanhan taloni katolle! Eli pystytän telttani ex-kotini katolle! =) Mahtavaa, onneksi kekkasin tuon! Aijon tehdä nuotion ja paistaa vaahtokarkkeja ja kaikkia porkkanoita, omenoita, varpaitani ja tietenkin makkaraa. On mahtavaa. En malta odottaa huomiseen. Menen nukkumaan tänään aikaisin, klo 15:00 Pistän herätyksen klo 02.00 ja lähden klo 7.00 katolle =) Morjenttesta

- Riki the kattomies