Riki + *w* = 100% sanoo:
mOI!
Riki + *w* = 100% sanoo:
mOI! toistan.
Riki + *w* = 100% sanoo:
mOI! Toistan toistamistani.
*w* sanoo:
ihan niinkuin mä muka turmionpäivää unohtaisin
Riki + *w* = 100% sanoo:
Turmionpäivää? Häh?
Riki + *w* = 100% sanoo:
se on Hääpäivä
*w* sanoo:
turmionpäivä mulle
Riki + *w* = 100% sanoo:
Hääpäivä meille molemmille
*w* sanoo:
ei mulle
Riki + *w* = 100% sanoo:
papin pitäisi pian tulla =) Hän käy hakemassa donitseja
*w* sanoo:
lue sillä välin viekkua
*w* sanoo:
mä tekstaan penalle
Riki + *w* = 100% sanoo:
okei
Riki + *w* = 100% sanoo:
ihanaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
luitko jo haastatteluni?
*w* sanoo:
missä
Riki + *w* = 100% sanoo:
Tieteellistä osiossa
*w* sanoo:
ahaa
*w* sanoo:
ei juma sä oot pimahtanut
Riki + *w* = 100% sanoo:
oonko?
*w* sanoo:
ja kuka hiton Keijo?
Riki + *w* = 100% sanoo:
Keijo Huukka.
*w* sanoo:
olet olet
Riki + *w* = 100% sanoo:
Keijo on haastattelija
*w* sanoo:
huomaan
Riki + *w* = 100% sanoo:
=)
*w* sanoo:
mikä hiton parisuhde neuvoja!?
*w* sanoo:
mä en sisimmäsäni rakasta sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
Parisuhde neuvoja.
*w* sanoo:
EN
*w* sanoo:
toi on jo niin naiivia
Riki + *w* = 100% sanoo:
Aijaa
*w* sanoo:
juu
Riki + *w* = 100% sanoo:
juujuu
*w* sanoo:
olet naiivi
Riki + *w* = 100% sanoo:
Naiivi?
Riki + *w* = 100% sanoo:
luin ensin nainen. hihih
Riki + *w* = 100% sanoo:
lue blogia, siellä on kaikkea ihanaa
*w* sanoo:
pena vastas
Riki + *w* = 100% sanoo:
mitä se vastas?
*w* sanoo:
haluks lukee sen?
Riki + *w* = 100% sanoo:
joo
Riki + *w* = 100% sanoo:
"Tipi tii tipi tipi tipi tii"
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
Hyvää nimipäivää vaan! Älä mene häihin ilman mua! (liian yksityistä tässä kohtaa) nimpparilahjaksi tulet saamaan 5 silent hill soittaria! (yksityistä)
Riki + *w* = 100% sanoo:
Jaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
HYVÄÄ NIMBBARIA
Riki + *w* = 100% sanoo:
hihi
Riki + *w* = 100% sanoo:
 Pojoing
Riki + *w* = 100% sanoo:
Tipi tii tipi tipi tii
*w* sanoo:
bimbo
Riki + *w* = 100% sanoo:
? BINGO! Hihih
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
BIMBO ei bingo
Riki + *w* = 100% sanoo:
ai anteeksi
*w* sanoo:
neen
Riki + *w* = 100% sanoo:
=)
*w* sanoo:
mä luen hitto viekkua
Riki + *w* = 100% sanoo:
Jaa niin minäkin, tai vastailen viekkuun
*w* sanoo:
penalle taas tekstari
Riki + *w* = 100% sanoo:
Selvä
*w* sanoo:
se ihme kuva etusivulla on paska
Riki + *w* = 100% sanoo:
Snif
*w* sanoo:
mulla ei ole sen näköset kädet eikä kynnet
Riki + *w* = 100% sanoo:
mutta tänään ei itketä, tänään JUHLITAAN
Riki + *w* = 100% sanoo:
no ei minullakaan ole niin iäkäs kä'si
*w* sanoo:
sormus on kieltämättä ruma
Riki + *w* = 100% sanoo:
Nii on.
Riki + *w* = 100% sanoo:
Ei kun ei!
Riki + *w* = 100% sanoo:
=))
*w* sanoo:
sä hourailet
Riki + *w* = 100% sanoo:
Hourailet?
*w* sanoo:
juu sinä
Riki + *w* = 100% sanoo:
mitä se tarkoittaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
    Liia        15.4.2007 11:34
Teksti3 :      HAHHAAAHHHAA!
Valikko1 :      Oletko koskaan kuullut?
Valikko2 :      Vieras
      NOLOA! PITÄÄ JOTKUN LEIKKI HÄÄT? MEETTEKÖ JATKOILLE HIEKKALAATIKOLLE TEKEMÄÄN HIEKKAKAKKUJA? EHKÄPÄ! *REPS*REPS*
 
Vastaus :
      HAISTA SINÄ PITKÄT.
Vastasinko hienosti?
*w* sanoo:
et
Riki + *w* = 100% sanoo:
Höh
Riki + *w* = 100% sanoo:
miten olisi pitänyt vastata?
*w* sanoo:
juu
*w* sanoo:
en mä sitä kerro
Riki + *w* = 100% sanoo:
hööh
*w* sanoo:
sä et edes ole yhtään sarkastinen
Riki + *w* = 100% sanoo:
tuleeko Helinä pian?
*w* sanoo:
eip
Riki + *w* = 100% sanoo:
höh
Riki + *w* = 100% sanoo:
miksi?
*w* sanoo:
yksityisjuttu
Riki + *w* = 100% sanoo:
höhhh
*w* sanoo:
mut mä tapaan penan tänään klo. 16
Riki + *w* = 100% sanoo:
miksi?
*w* sanoo:
yksityisjuttu
Riki + *w* = 100% sanoo:
Hääseremonia alkaa. Juudas eikun joonas  alkaa kertoa tekstejä. Oletko valmis?
*w* sanoo:
joo joo
Riki + *w* = 100% sanoo:
ihanaa 
Riki + *w* = 100% sanoo:
*halaa *w*:ta* jänskättää!
*w* sanoo:
*läimäisee kasvoille*
Riki + *w* = 100% sanoo:
=( auts
*w* sanoo:
hitto pena on nerokas
Riki + *w* = 100% sanoo:
onko
*w* sanoo:
juu on
*w* sanoo:
vastas tekstariin näin
*w* sanoo:
me voiaan tulla teille ja nauraa rikille
Riki + *w* = 100% sanoo:
=O
Riki + *w* = 100% sanoo:
kas vain
*w* sanoo:
jees
Riki + *w* = 100% sanoo:
=O
*w* sanoo:
pitää ottaa et pena vastaa
*w* sanoo:
vastas
Riki + *w* = 100% sanoo:
Selvä, mitä hän vastasi?
*w* sanoo:
et viesti jäi epäselväks
Riki + *w* = 100% sanoo:
aijaa
*w* sanoo:
mä laitin tarkemman viestin
*w* sanoo:
sit
*w* sanoo:
se vastas
Riki + *w* = 100% sanoo:
Mitä hän vastasi?
*w* sanoo:
Niinpä ^.^
*w* sanoo:
vastaa nyt viekun viesteihin
Riki + *w* = 100% sanoo:
Juujuu
*w* sanoo:
vastaa nopeesti koska mä muuten heivaan paikan
*w* sanoo:
ja kuka hiton krisse
Riki + *w* = 100% sanoo:
Entiedä kuka hän on. Vieras kuitenkin
*w* sanoo:
hah
*w* sanoo:
mä laitin sille viestii
Riki + *w* = 100% sanoo:
Jeppa
*w* sanoo:
hah
*w* sanoo:
joku feikkas mua
*w* sanoo:
saatanat
Riki + *w* = 100% sanoo:
=o
Riki + *w* = 100% sanoo:
tuleeko helinä?
*w* sanoo:
ei se pääse
*w* sanoo:
se on vehmaalla
Riki + *w* = 100% sanoo:
HÖHHHH
*w* sanoo:
ei turussa
*w* sanoo:
ja pena tulee päivällä
Riki + *w* = 100% sanoo:
selvä
*w* sanoo:
niin
*w* sanoo:
nauramaan meille sun kustannuksella
*w* sanoo:
meiän luo
Riki + *w* = 100% sanoo:
nju
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
NYT TULEEPI TAHDON PUHEET IHANAAAAAAAAAAA
*w* sanoo:
ahaa
*w* sanoo:
plääh
*w* sanoo:
vastaa nyt helkkari nopeesti niihin viekun viesteihin
Riki + *w* = 100% sanoo:
VASTASIN VASTASIN
Riki + *w* = 100% sanoo:
muista että ilta on vielänuori.
*w* sanoo:
ilta ei edes oo vielä
*w* sanoo:
nyt on aamupäivä
Riki + *w* = 100% sanoo:
Aoijaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
nyt sano se Tahdon(L
Riki + *w* = 100% sanoo:
)
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
hah
*w* sanoo:
en
Riki + *w* = 100% sanoo:
HMPH
*w* sanoo:
lue viekku
*w* sanoo:
riki vittu en mä halua sun kanssa naimisiin
*w* sanoo:
ja turha sun on sellasta itselles todeta että mä muka tahtoisin
Riki + *w* = 100% sanoo:
Tahdoty
*w* sanoo:
en
*w* sanoo:
mä vihaan sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
koko sisimmästäni vihaan sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
Minä  sinua
*w* sanoo:
ei
*w* sanoo:
vitun homorunkku perkele!
*w* sanoo:
mä alan olla kohta epätoivoinen
*w* sanoo:
mä tapan pian itseni
Riki + *w* = 100% sanoo:
  Minä en itseäni(L
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
mä alan oikeasti pian itkemään
Riki + *w* = 100% sanoo:
  Snif   Olen liian onnellinen mies
Riki + *w* = 100% sanoo:
eikun poju
Riki + *w* = 100% sanoo:
eikun vauva
Riki + *w* = 100% sanoo:
eikun ei
Riki + *w* = 100% sanoo:
olen Nuori Suomi ihminen
*w* sanoo:
ei
*w* sanoo:
mä heitän kohta näytön
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu
*w* sanoo:
mä vihaan sua
*w* sanoo:
pitääkö sun kiusata mua!
Riki + *w* = 100% sanoo:
Ei. pitääkö minun rakastaa sinua näin paljon?
Riki + *w* = 100% sanoo:
8l9
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
ei
Riki + *w* = 100% sanoo:
pitää
Riki + *w* = 100% sanoo:
kärsin rakkaudestani jo
*w* sanoo:
mä kärsin traumoista
Riki + *w* = 100% sanoo:
Minä rakkaudesta
Riki + *w* = 100% sanoo:
Voin tehdä vastalääkkeen tuohon ongelmaasi
*w* sanoo:
etkä tee
Riki + *w* = 100% sanoo:
pistä olotilaasi"varattu"
*w* sanoo:
ei
*w* sanoo:
mä en kohta pysty hengittämään
Riki + *w* = 100% sanoo:
Voioiijj
Riki + *w* = 100% sanoo:
liika rakkautta, sanon minä
*w* sanoo:
ei
*w* sanoo:
mä en rakasta sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
minäsinua
*w* sanoo:
ei
*w* sanoo:
hitto
Riki + *w* = 100% sanoo:
hitu
*w* sanoo:
mä sitten petän sua hipon kanssa
Riki + *w* = 100% sanoo:
EIJEI!
*w* sanoo:
se sentään tajuaa etten mä tahdo sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
mutta ensimmäinen pettäminen ei minua haittaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
ja petät samalla "ihanaa" johnnyasi
*w* sanoo:
hah tää onkin nettipettämistä
Riki + *w* = 100% sanoo:
===== Jaa ! ========

*w* sanoo:
jaa jaa
*w* sanoo:
sakemanni
Riki + *w* = 100% sanoo:
=) Sakemannii!
*w* sanoo:
se ei ollut kohteliaisuus
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaa
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
Olet niin täydellinen
*w* sanoo:
sä oot niin epätäydellinen
*w* sanoo:
riki tiäks mitä mä aion tehä
Riki + *w* = 100% sanoo:
  No mitä teet?
*w* sanoo:
jos sä et lopeta mun kiusaamista mä kuule poistan sut mesestä ja estän
Riki + *w* = 100% sanoo:
ooh
Riki + *w* = 100% sanoo:
Voin olla kiltisti. =) Mutta olemme yhä aviopari
*w* sanoo:
eikä olla
Riki + *w* = 100% sanoo:
=O
Riki + *w* = 100% sanoo:
Syyskuussa ei =(
*w* sanoo:
jos vieläkin sanot että me ollaan aviopari mä poistan sut ja estän
Riki + *w* = 100% sanoo:
Kesäkuun viimeisenä päivänä me emme ole enään yhdessä. KÄYKÖ SE, VAIMO?
*w* sanoo:
ei viimeisenä vaan  huhtikuun 28
Riki + *w* = 100% sanoo:
eii
*w* sanoo:
mä en suostu tinkimään
Riki + *w* = 100% sanoo:
Sovitaan muuten näin!
*w* sanoo:
no
Riki + *w* = 100% sanoo:
28. huhtikuuta en sanoa sinua enään koskaan että olemme aviopari mutta Kesäkuun viimeisenä päivänä eroamme.
*w* sanoo:
eip
Riki + *w* = 100% sanoo:
juup
*w* sanoo:
me erotaan 28 huhtikuuta
Riki + *w* = 100% sanoo:
VAU
KATO IKKUNAST
Riki + *w* = 100% sanoo:
A

Riki + *w* = 100% sanoo:
Siellä on pilvi'
Riki + *w* = 100% sanoo:
Pilviä*
*w* sanoo:
se tai mä poistan sut mesestä ja estän
Riki + *w* = 100% sanoo:
ne on tosi hienoja ne pilvet. en oo enne huomannu =O
*w* sanoo:
tyhmä
Riki + *w* = 100% sanoo:
kato
Riki + *w* = 100% sanoo:
se
Riki + *w* = 100% sanoo:
minun sivujeni pennut osio
*w* sanoo:
älä vaihda aihetta
Riki + *w* = 100% sanoo:
HUomasin äsken ihanan asian:
Riki + *w* = 100% sanoo:
MONELLA PENNULLA ON JO KOTI
*w* sanoo:
sitten on
Riki + *w* = 100% sanoo:
niin on
Riki + *w* = 100% sanoo:
!
Riki + *w* = 100% sanoo:
vastaan viekkuliin
*w* sanoo:
sä oot ihan tyhmä
*w* sanoo:
tyhmä
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaaa
*w* sanoo:
suomessa ei ole kaksoisaviota sallita
Riki + *w* = 100% sanoo:
Harmi
Riki + *w* = 100% sanoo:
=)
Riki + *w* = 100% sanoo:
Mutta olen vain sinun kanssasi
*w* sanoo:
lupasit jo krisselle
*w* sanoo:
ja nyt se yrittää pölliä sut multa
*w* sanoo:
huomaaks sä!
Riki + *w* = 100% sanoo:
Olen sinun kanssasi vain!
Riki + *w* = 100% sanoo:
En ole krissejen, olen sinun
Riki + *w* = 100% sanoo:
   Olet ihana
*w* sanoo:
aha
Riki + *w* = 100% sanoo:
=)
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
tyhmä älä laita mese ossaa siihen!
Riki + *w* = 100% sanoo:
oho
Riki + *w* = 100% sanoo:
no se oli muutenkin omalla sivullani, rakas
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
sä joudut muuten kärsimään niinkuin mä
Riki + *w* = 100% sanoo:
enkä ole Krissen kanssa sydänystävä todellakaan. sen nimimerkki on outo
*w* sanoo:
se on ihan samanlainen kun sinä
*w* sanoo:
ihan bimboja
Riki + *w* = 100% sanoo:
  Mutta sinä olet minun 
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
ahaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
 ))))
*w* sanoo:
plääh horo
Riki + *w* = 100% sanoo:
  I LOVE YOU
*w* sanoo:
I HATE YOU!
Riki + *w* = 100% sanoo:
I love you. Minulle käy se että vihaat minua, mutta  rakastat sisimmässäsi minua
*w* sanoo:
enkä
*w* sanoo:
jos sä et lopeta tota
*w* sanoo:
mä poistan sut
*w* sanoo:
ja estän
Riki + *w* = 100% sanoo:
EI!

*w* sanoo:
joo
Riki + *w* = 100% sanoo:
Lopetan ärsyttämisesi
Riki + *w* = 100% sanoo:
tähän näin.
*w* sanoo:
lopetat tai mä poistan
*w* sanoo:
päätä
Riki + *w* = 100% sanoo:
Lopetan!
*w* sanoo:
hyvä
*w* sanoo:
muuten mä poistan sut
Riki + *w* = 100% sanoo:
Juu, en sano enään ikinä sinua rakkaakseni !
*w* sanoo:
hyvä
Riki + *w* = 100% sanoo:
Hyvä!
Riki + *w* = 100% sanoo:
Tuli raittiimpi olo.
*w* sanoo:
sitten sä myös otat sen viekun vastauksebn pois jossa sanot mua rakkaaksi
Riki + *w* = 100% sanoo:
Selvä
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
=))))
*w* sanoo:
hah
Riki + *w* = 100% sanoo:
hwhaa
*w* sanoo:
sun viekusta on tulossa chatti
Riki + *w* = 100% sanoo:
niin on
*w* sanoo:
ja voiks poistaa sivuiltas noi aviohömppä jutut
Riki + *w* = 100% sanoo:
niitä on liikaa
*w* sanoo:
oma vika
*w* sanoo:
poista ne
*w* sanoo:
tai muuten
Riki + *w* = 100% sanoo:
poistan kyllä tänään ne kaikki koristeet vieraskirjaviestejä en pysty =(
*w* sanoo:
voi hitto
*w* sanoo:
mä osaan poistaa vieraskirja viestit
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaa
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
En anna vieraskirjani salasanaa sinulle!=)
*w* sanoo:
dääm
*w* sanoo:
ei sitten
*w* sanoo:
mä tulen teille ja menen poistamaan ne
*w* sanoo:
siskos oli sen verran järkevä että kertoi yhden jutun..
Riki + *w* = 100% sanoo:
minkä jutun
*w* sanoo:
ei mitään sulle kuuluvaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
höh
*w* sanoo:
lähetä kuvas
Riki + *w* = 100% sanoo:
mikä kuva?
*w* sanoo:
susta
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
pitää kysyä äiskältä lupa
*w* sanoo:
kai mun sentään pitää tietää kuka on ns. nettiaviomieskiusaajarunkku
Riki + *w* = 100% sanoo:
etkö nähnyt sillon sitä kuvaa jok aoli sivuillani?
*w* sanoo:
itsestäs piirtämä?
*w* sanoo:
se on ruma
Riki + *w* = 100% sanoo:
siis se aito kuva minusta
*w* sanoo:
en oo nähny
Riki + *w* = 100% sanoo:
=O
Riki + *w* = 100% sanoo:
minulla oli viellä ruskeat hiukset sillon. mutta minun pitää myös nähdä sinut =)
*w* sanoo:
no kun ei ole tässä koneessa niitä kuvia
*w* sanoo:
se toinen kone on paskana
*w* sanoo:
ei se toinen toimi
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaa
*w* sanoo:
se entinen kone mistä mä ennen kirjoitin
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaaa
*w* sanoo:
ymmärrätkö?
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu
*w* sanoo:
laita helkkari kuva edes mesekuvakkeeksi
Riki + *w* = 100% sanoo:
ei ole kunnollisia kuvia
Riki + *w* = 100% sanoo:
kaikki on epäselviä ja yksi on tosi nolo
*w* sanoo:
laita
Riki + *w* = 100% sanoo:
nokun se on nolo!

*w* sanoo:
ei vastalauseita
*w* sanoo:
ihan sama
Riki + *w* = 100% sanoo:
=( SE ON NIIN NOLO!=((
*w* sanoo:
mä yritän olla nauramatta
Riki + *w* = 100% sanoo:
naurat kuitekin.
*w* sanoo:
no
*w* sanoo:
mistä me voidaan tietää
*w* sanoo:
jos nauran
*w* sanoo:
kun et edes oo laittanut
Riki + *w* = 100% sanoo:
sisko tuli kotiin
*w* sanoo:
jenni?
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu!
Riki + *w* = 100% sanoo:
hän juuri
*w* sanoo:
laita kuva
Riki + *w* = 100% sanoo:
miten tanjakaan voisi tulla kotia kun hän on jo kotia
Riki + *w* = 100% sanoo:
EN LAITA KUVA!
Riki + *w* = 100% sanoo:
KUVA ON NOLO!
Riki + *w* = 100% sanoo:
=)
*w* sanoo:
edes epäselvä
*w* sanoo:
jookosta?
Riki + *w* = 100% sanoo:
en!
Riki + *w* = 100% sanoo:
niistä ei saa selkoa
Riki + *w* = 100% sanoo:
ja missään kuvass aminulal ei ole sinisiä hiuksia 
*w* sanoo:
voi nyt *piip*
*w* sanoo:
ihan sama laita!
Riki + *w* = 100% sanoo:
snif
*w* sanoo:
mitä se muka kiinnostaa jos sulla ei ole sinisiä hiuksia
Riki + *w* = 100% sanoo:
kiinostaa..
*w* sanoo:
eikä
*w* sanoo:
laita!
Riki + *w* = 100% sanoo:
siskollani on asiaa.
*w* sanoo:
no
*w* sanoo:
jennillä?
Riki + *w* = 100% sanoo:
meen hakee nuudeleita ja sillä aikaa jenni puhuu
*w* sanoo:
ahaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
ja sanon heti Hepulis bebulis kun olen palannut
*w* sanoo:
aha
*w* sanoo:
no
*w* sanoo:
jenni kehiin
Riki + *w* = 100% sanoo:
meniks häät hyvin?
*w* sanoo:
se oli varsinainen riesa
*w* sanoo:
ei uskonut vaikka koko aika jankutin en sanaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
ok
*w* sanoo:
laita sen kuva
Riki + *w* = 100% sanoo:
mikä kuva?
*w* sanoo:
rikistä kuva
Riki + *w* = 100% sanoo:
okei
Riki + *w* = 100% sanoo:
paitsi riki on just tulos tähä
*w* sanoo:
aha
*w* sanoo:
nopeesti
Riki + *w* = 100% sanoo:
Hepulis bebulis riki tulI!=) Nuudelit on nannaa
*w* sanoo:
hittolainen
Riki + *w* = 100% sanoo:
häh?
*w* sanoo:
olisit edes käyny vessassa!
Riki + *w* = 100% sanoo:
ei ole pisuhätä
*w* sanoo:
voi hitto
Riki + *w* = 100% sanoo:
pitää hakea lautanen., muuten nuudelit murskautuu
*w* sanoo:
olisit juonu vettä monet litrat
Riki + *w* = 100% sanoo:
haen nyt sen lautasen
*w* sanoo:
lautasen?
*w* sanoo:
kusilautasen?
Riki + *w* = 100% sanoo:
LAUTASEN. Normaalin lautasen. miks hoputat minua jatkuvasti johonkin?
*w* sanoo:
en nyt ihan jatkuvasti
Riki + *w* = 100% sanoo:
juujuu
Riki + *w* = 100% sanoo:
miksi sanoit että minun olisi pitänyt mennä pisullekkin.
*w* sanoo:
yks juttu vaan
Riki + *w* = 100% sanoo:
alan pian lukemaan sinun ja jennin juorua ylhäältä! =)
*w* sanoo:
ei!
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu
*w* sanoo:
fucking hell
Riki + *w* = 100% sanoo:
ei jenni saa antaa minun kuvaa!=(
*w* sanoo:
plääh
Riki + *w* = 100% sanoo:
mutta pidätkö marsuista?
*w* sanoo:
kui niin?
Riki + *w* = 100% sanoo:
kunhan kysyin. ja vastaus on?
*w* sanoo:
nope
Riki + *w* = 100% sanoo:
eli et?
*w* sanoo:
mitä hittoa veli kärventää keittiössä!
*w* sanoo:
en
Riki + *w* = 100% sanoo:
minä en pidä marsuista.
Riki + *w* = 100% sanoo:
=D
Riki + *w* = 100% sanoo:
Kärventää keittiössä?
Riki + *w* = 100% sanoo:
PALOMIEHET HÄTIIN
*w* sanoo:
se on pyromaanikko
Riki + *w* = 100% sanoo:
ai
Riki + *w* = 100% sanoo:
jes krissepissapää häipyi
*w* sanoo:
mistä?
Riki + *w* = 100% sanoo:
MSN messengeristä.
Riki + *w* = 100% sanoo:
hän valehteli minulle.
*w* sanoo:
veli sanoi polttavansa rätin
Riki + *w* = 100% sanoo:
rätin?
Riki + *w* = 100% sanoo:
PALOMIEHET HÄTIIN
*w* sanoo:
juu
*w* sanoo:
rätin
Riki + *w* = 100% sanoo:
 huaarhjgh
*w* sanoo:
rauhotu
Riki + *w* = 100% sanoo:
juarhg
Riki + *w* = 100% sanoo:
jukurttia
*w* sanoo:
mä en tajua sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaa
*w* sanoo:
en tajua en
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaaa
*w* sanoo:
haluks nähä ihan älyttömän kuvan
*w* sanoo:
vauvasta
*w* sanoo:
jolla on läväreitä ja tatska hartiassa
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu
*w* sanoo:
hah
*w* sanoo:
löysin netist perjantaina
Riki + *w* = 100% sanoo:
hihih
Riki + *w* = 100% sanoo:
ihan kuin jelmari
Riki + *w* = 100% sanoo:
eikun jalmari
Riki + *w* = 100% sanoo:
jalmari on isoisäni lapsenlapsi
*w* sanoo:
aha
Riki + *w* = 100% sanoo:
lapsenlapsen lapsen lapsi
*w* sanoo:
mulla on toi koneen taustakuvana
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaa
*w* sanoo:
mikä on nyt mulla
*w* sanoo:
Cutnejo
Riki + *w* = 100% sanoo:
minulla on ----> tuo
*w* sanoo:
okei
Riki + *w* = 100% sanoo:
-----> toi minulla oli eilen'
*w* sanoo:
aha
Riki + *w* = 100% sanoo:
-----> tuo on hassu
*w* sanoo:
tää oli ennen
Riki + *w* = 100% sanoo:
hihih
*w* sanoo:
mikä nyt on
Riki + *w* = 100% sanoo:
----> kuvassani on lilliputti
*w* sanoo:
joo
Riki + *w* = 100% sanoo:
Minnnngdddd
*w* sanoo:
veli on pimahtanut
Riki + *w* = 100% sanoo:
onko? nytkö hän käräytti kalsarinsa?
*w* sanoo:
ei nyt ihan
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu asia selvä
*w* sanoo:
tanssi junttitanssia
*w* sanoo:
*tanssii
Riki + *w* = 100% sanoo:
vau
Riki + *w* = 100% sanoo:
oletko varma ettei hän käytä aineita?
*w* sanoo:
äsken ovella
*w* sanoo:
ei
Riki + *w* = 100% sanoo:
tai oletko varma, ettei hän ole HIPPO?
*w* sanoo:
se ei käytä aineita
*w* sanoo:
ei se ole
Riki + *w* = 100% sanoo:
Jaa
*w* sanoo:
se on vaan hurahtanut pokeriin ja äo-testeihin
Riki + *w* = 100% sanoo:
vauu
*w* sanoo:
niin
*w* sanoo:
mä taas musiikkiin (punkkiin ja rockkiin) ja mihin muuhun?
Riki + *w* = 100% sanoo:
Klassiseen?
Riki + *w* = 100% sanoo:
heviin?
*w* sanoo:
ei
Riki + *w* = 100% sanoo:
Ruuvariin?
*w* sanoo:
ei!
Riki + *w* = 100% sanoo:
Poppin?
*w* sanoo:
ei
Riki + *w* = 100% sanoo:
eppuun?
*w* sanoo:
juu
Riki + *w* = 100% sanoo:
Rikiin?
Riki + *w* = 100% sanoo:
aijoo
*w* sanoo:
en
*w* sanoo:
tiäks mikä biisi sua kuvaa hyvin
*w* sanoo:
Eppu Normaali - Njet njet
*w* sanoo:
se soi nyt jopa
Riki + *w* = 100% sanoo:
Ruuvari - Ruuv ruuv
*w* sanoo:
ei
*w* sanoo:
vaan Njet njet
*w* sanoo:
kuvaa sua hyvin
Riki + *w* = 100% sanoo:
Juu
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
niin
*w* sanoo:
hitto
Riki + *w* = 100% sanoo:
=)))9
*w* sanoo:
kyljet tässä menee
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
Riki + *w* = 100% sanoo:
vv
Riki + *w* = 100% sanoo:
aa
Riki + *w* = 100% sanoo:
ii
Riki + *w* = 100% sanoo:
mm
Riki + *w* = 100% sanoo:
oo
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
mä en tajuu sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
ai
Riki + *w* = 100% sanoo:
tatuointi kyllä tajuaa
*w* sanoo:
kuka?
Riki + *w* = 100% sanoo:
TATUOINTI
*w* sanoo:
kuka se on?
Riki + *w* = 100% sanoo:
Tiedemiehen Ruuvari
*w* sanoo:
aha
Riki + *w* = 100% sanoo:
Eli tatuointi.
*w* sanoo:
mä en kylläkään tajuu sua
Riki + *w* = 100% sanoo:
Tatuointi tajuaa
*w* sanoo:
joo joo
Riki + *w* = 100% sanoo:
http://img185.imageshack.us/img185/7128/754470weddingfy8.jpg tuolla naisella on isot
*w* sanoo:
sä oot pervo
Riki + *w* = 100% sanoo:
enhän
Riki + *w* = 100% sanoo:
Juupas
*w* sanoo:
sähän sanoit "tuolla naisella on isot"
Riki + *w* = 100% sanoo:
Juu niin sanoin
*w* sanoo:
sä oot näitä rintamiehiä
Riki + *w* = 100% sanoo:
---->   olet tuo <------------
Riki + *w* = 100% sanoo:
En ole rintamiehiä
*w* sanoo:
pidät rinnoista
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
Riki + *w* = 100% sanoo:
juupas! enpäs! EN!
*w* sanoo:
sä taidat kärsiä skitsofreniasta
Riki + *w* = 100% sanoo:
mikä se on?
*w* sanoo:
 
Riki + *w* = 100% sanoo:
http://www.freewebs.com/rikin_palstat/lou.gif arvaa kuka tuoon
*w* sanoo:
lou?
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu!=)
Riki + *w* = 100% sanoo:
Lou tykkäsi sinusta kovasti
*w* sanoo:
aha
*w* sanoo:
tykkäsi?
Riki + *w* = 100% sanoo:
Niin!
*w* sanoo:
mä luulen että tykkää
Riki + *w* = 100% sanoo:
niin juu!
*w* sanoo:
eikä tykkäsi
Riki + *w* = 100% sanoo:
=)
*w* sanoo:
miks hitossa kaikki tykästyy muhun?
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
Riki + *w* = 100% sanoo:
olet täydellinen
*w* sanoo:
just just
Riki + *w* = 100% sanoo:
just
Riki + *w* = 100% sanoo:
saanko ottaa koristeet palstoilta pois?
*w* sanoo:
ota!
*w* sanoo:
luojan kiitos ota!
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu.
Riki + *w* = 100% sanoo:
saanko kirjoittaa blogiin?
*w* sanoo:
mitä kirjotat?
Riki + *w* = 100% sanoo:
että jotain.
*w* sanoo:
riippuu mitä
Riki + *w* = 100% sanoo:
kirjoitan sinun ja minun elämänkerrat!
Riki + *w* = 100% sanoo:
alkaa tulla elämänkertoja meistä
*w* sanoo:
ei
Riki + *w* = 100% sanoo:
Juu!
*w* sanoo:
tai mä poistan sut
Riki + *w* = 100% sanoo:
=( höh
*w* sanoo:
juu
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
http://img245.imageshack.us/img245/198/40561039oh4.png hyvät muistot tulevat mieleen
*w* sanoo:
tyhmä riki
Riki + *w* = 100% sanoo:
=) Tuleepas
Riki + *w* = 100% sanoo:
eikö sinulle tule?
*w* sanoo:
eip
Riki + *w* = 100% sanoo:
Minulle tulee
*w* sanoo:
pipi housuihin?
Riki + *w* = 100% sanoo:
Pipi housuihin? Miten tulee pipi housuihin?
*w* sanoo:
hitsit
*w* sanoo:
onks kaikki pojat noin vähä-älyisiä
Riki + *w* = 100% sanoo:
ups. unohdin pistää häät tutkimuksiin
*w* sanoo:
aha
*w* sanoo:
mä kutsun sut yhteen keskusteluun
Riki + *w* = 100% sanoo:
 5. Tykkäätkö Rikistä?

ystävänä joo...  sanoi helinä. =) Juu kutsu
*w* sanoo:
mä kutsusin sut sinne¨
Riki + *w* = 100% sanoo:
kuka se on?
Riki + *w* = 100% sanoo:
en voi puhua ventovieraille =)
*w* sanoo:
rosa on myös ventovieras ja sä puhuit sille
Riki + *w* = 100% sanoo:
no rosa onkin kaka
Riki + *w* = 100% sanoo:
KUKA TUO ON?
*w* sanoo:
kysy häneltä itseltä
Riki + *w* = 100% sanoo:
ENKYSY
Riki + *w* = 100% sanoo:
olen ujo
*w* sanoo:
just just
Riki + *w* = 100% sanoo:
OLEN UJO! En uskalla kysyä sitä
Riki + *w* = 100% sanoo:
*punastuu*
*w* sanoo:
aha
Riki + *w* = 100% sanoo:
mikä on angstaa
*w* sanoo:
sä just äsken angstasit
Riki + *w* = 100% sanoo:
mitä se tarkoittaa?

*w* sanoo:
esim. mä angstaan sulle
*w* sanoo:
raivoan
Riki + *w* = 100% sanoo:
mitä se tarkoittaA?
Riki + *w* = 100% sanoo:
Aijaa
Riki + *w* = 100% sanoo:
en minä raivonnut
*w* sanoo:
angstaaminen tarkottaa myös muita asioita
Riki + *w* = 100% sanoo:
jaa
*w* sanoo:
ja nyt sinä olet hyvä poika ja puhut
*w* sanoo:
jassulle
Riki + *w* = 100% sanoo:
 Tuossa kukka sinulle
Riki + *w* = 100% sanoo:
ja mistä tunnet passun?
*w* sanoo:
en ota sitä vastaan ellet puhu sille
*w* sanoo:
rosan kautta
Riki + *w* = 100% sanoo:
 voi ei. roosa
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
(Riki + *w* = 100%) lähettää olion:
 
Toista Pomppiva 
Riki + *w* = 100% sanoo:
  otakukka tai siitä tulee 
*w* sanoo:
joo joo
*w* sanoo:
 
Riki + *w* = 100% sanoo:
  jee. mennäänkö naimisiin?
*w* sanoo:
tyhmä
Riki + *w* = 100% sanoo:
se oli vitsi
Riki + *w* = 100% sanoo:
olet tosikko
Riki + *w* = 100% sanoo:
 <-- Raichu
*w* sanoo:
sitäkin enemmän anarkisti
*w* sanoo:
ja realisti
Riki + *w* = 100% sanoo:
mun keskustelukuvakkeessa on Raichu! 
*w* sanoo:
huomaan
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
toisia ei saa haukkua
Riki + *w* = 100% sanoo:
=(
Riki + *w* = 100% sanoo:
  on tärkeä pokemon
Riki + *w* = 100% sanoo:
hei =(
 
  Seuraavan viestin toimittaminen kaikille vastaanottajille ei onnistunut:
hei =(
 
Riki + *w* = 100% sanoo:
ei saa karata
*w* sanoo:
mese sekoilee
Riki + *w* = 100% sanoo:
*pistää *w*:n häkkiin* Ei saa karata!
*w* sanoo:
tyhmä
Riki + *w* = 100% sanoo:
vau
*w* sanoo:
mulla on ahtaanpaikankammo
Riki + *w* = 100% sanoo:
onko
*w* sanoo:
on
Riki + *w* = 100% sanoo:
n o sitten pitää ostaa talutushihna
*w* sanoo:
ja sä vaan laitat mulle häkkiin!
Riki + *w* = 100% sanoo:
Hieno FONTTI
*w* sanoo:
joo
Riki + *w* = 100% sanoo:
tämä on ihmeellinen kaunofontti
Riki + *w* = 100% sanoo:
tallo paul
*w* sanoo:
ei kannata laittaa mua myöskään talutushihnaan
Riki + *w* = 100% sanoo:
höh
Riki + *w* = 100% sanoo:
mihin sitten?
Riki + *w* = 100% sanoo:
haliinko?
*w* sanoo:
anna mun vaan olla
Riki + *w* = 100% sanoo:
EN. mutten karkaat
*w* sanoo:
koska mä haluan olla vapaa
*w* sanoo:
mua ei saa pitää aloillaan
Riki + *w* = 100% sanoo:
höh
Riki + *w* = 100% sanoo:
=((
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
 kissa
*w* sanoo:
huomaan
*w* sanoo:
haluks tietää mikä mua ärsyttää yhdessä epun biisissä
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu
Riki + *w* = 100% sanoo:
HIHIIHIH
Riki + *w* = 100% sanoo:
KRISSE TOTTELEE MUA!
*w* sanoo:
tossa poliisi pamputtaa taas biisissä niin siinä lopussa toi martti matkii johnny rottenin (sex pistolsin laulaja) tapaa naurahtaa
*w* sanoo:
kutsu se tänne
Riki + *w* = 100% sanoo:
sanoin sille ensin vaihda fontti. se vaihtoi. vaihda fontin väri. se vaihtoi. nyt sanoin vaihda nimimerkki ja se vaihtaa =)
Riki + *w* = 100% sanoo:
naurhata
*w* sanoo:
kutsu tänne
Riki + *w* = 100% sanoo:
okei
 
  Kristiina on lisätty keskusteluun.
 
*w* sanoo:
no?
Kristiina sanoo:
aaak! kuka ooooot  aaaks!
Riki + *w* = 100% sanoo:
*w*
*w* sanoo:
neiti *w*
Riki + *w* = 100% sanoo:
kaunis *w*
Kristiina sanoo:
-.-'
*w* sanoo:
riki nyt se sun frendis on varmaan kauhuissaan?
Riki + *w* = 100% sanoo:
juu!
Riki + *w* = 100% sanoo:
se pelkää sua
Kristiina sanoo:
._.'
*w* sanoo:
ihmiset joka tykästyy muhun tai pelkää mua
*w* sanoo:
plääh
Kristiina sanoo:
Huoh!
Riki + *w* = 100% sanoo:
huoh
*w* sanoo:
riki kuink paljon sulla on plussa pisteitä?
Kristiina sanoo:
Hä`?
Riki + *w* = 100% sanoo:
plussa pisteitä? mitä
*w* sanoo:
juu plop
*w* sanoo:
plop plussa pisteitä
*w* sanoo:
niin kuink paljon?
Riki + *w* = 100% sanoo:
häh?
Riki + *w* = 100% sanoo:
mitä plussa
Kristiina sanoo:
EN TAJUUU!
*w* sanoo:
plussa pisteitä
Riki + *w* = 100% sanoo:
en minäkään.
Riki + *w* = 100% sanoo:
MITÄ PLUSSAPISTEITÄ? tieteessä 1800
*w* sanoo:
sitähän minäkin!
*w* sanoo:
veli pimahti
Riki + *w* = 100% sanoo:
taas
Kristiina sanoo:
öö kerrotteko vähän nyt
*w* sanoo:
tanssii kuutanssia
Riki + *w* = 100% sanoo:
polttiko se  nyt ne kalsongit?
Riki + *w* = 100% sanoo:
HIHIIHIH
*w* sanoo:
ei nyt ihan
*w* sanoo:
vaan rätin
Riki + *w* = 100% sanoo:
hihiih
Kristiina sanoo:
mä poistun tästä keskustelusta ku en ajuu!
 
  Kristiina on poistunut keskustelusta.
 
*w* sanoo:
*naksauttaa varpaansa*
*w* sanoo:
naks naks
Riki + *w* = 100% sanoo:
hihih noks
*w* sanoo:
ei noks vaan naks
Riki + *w* = 100% sanoo:
ai
Riki + *w* = 100% sanoo:
niks
*w* sanoo:
*naksauttaa niskansa*
Riki + *w* = 100% sanoo:
auts
*w* sanoo:
*ja polvensa*
*w* sanoo:
*ja peukalonsa*
*w* sanoo:
hitto
*w* sanoo:
olkapää naksahti
Riki + *w* = 100% sanoo:
AUTS
*w* sanoo:
se on pikemminkin helpottavaa ettei ne jäykkänä
Riki + *w* = 100% sanoo:
 
*w* sanoo:
maumua
*w* sanoo:
*maumau
Riki + *w* = 100% sanoo:
hau
Riki + *w* = 100% sanoo:
 hauhau
*w* sanoo:
ei hau
*w* sanoo:
vaan mau
*w* sanoo:
miau
Riki + *w* = 100% sanoo:
leikitään! sinä olet   ja minä 
Riki + *w* = 100% sanoo:
mun nimi on Tassu
*w* sanoo:
tassu ei ole omaperäinen nimi, anyway
Riki + *w* = 100% sanoo:
no mikä sun nimi on?
*w* sanoo:
Blody hell
Riki + *w* = 100% sanoo:
Okei..=) mää oon sittenki Lordi
*w* sanoo:
mä vihaan lordia
Riki + *w* = 100% sanoo:
  Mitä kuuluu Blody hell? (tää on  sit sex)
*w* sanoo:
  Mau mau
*w* sanoo:
miks just Sex?
Riki + *w* = 100% sanoo:
  vuh.(sex pistols)
*w* sanoo:
älä matki!
*w* sanoo:
pyhän häpäisijä
*w* sanoo:
olkoon nyt vaikka Omopesuaine
*w* sanoo:
ei vastalauseita
Riki + *w* = 100% sanoo:
ja
*w* sanoo:
niin
Riki + *w* = 100% sanoo:
mikä on omopesuaine?
*w* sanoo:
sen koiran nimi
Riki + *w* = 100% sanoo:
aa okei.
Riki + *w* = 100% sanoo:
  Moi mä olen omopesuaine!
*w* sanoo:
mä meen
*w* sanoo:
mörs
Riki + *w* = 100% sanoo:
eiii
Riki + *w* = 100% sanoo:
leikki jäi kesken
*w* sanoo:
joojoo