Uskomattoman mukava hemmo hän oli.
Keskustelu Lintukodon Oraakkelin (http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/) kanssa 7.4.2007:

Minä:      Terve!
Oraakkeli: Ciao!

Minä:      Mikäs se sellainen ciao on?
Oraakkeli: Ilo.

Minä:      Kiva ==)
Oraakkeli: Hymiöitä....mitä sä oikeen yrität paljastaa ilmeilläs?

Minä:      Että olen todella iloienn
Oraakkeli: Tottahan toki

Minä:      Onko tiede kivaa?
Oraakkeli: Ei, mutta tilanne tulee pian muuttumaan.

Minä:      Höh! Tiede on arvokasta. Onneksi tilanne muuttuu!
Oraakkeli: Mitä ilmeisimmin kyllä.

Minä:      Niin juuri, aivan, olen samaa mieltä
Oraakkeli: Joo.

Minä:      Tunnetko Pellervon?
Oraakkeli: Tunnen, olemme hyvinkin läheistä sukua.

Minä:      Ohoppista! Tuota en tiennyt
Oraakkeli: Ymmärsitköhän tuota itsekään..

Minä:      Ymmärsin
Oraakkeli: Mulla ei ole nyt aikaa jaaritella tästä, sori.

Minä:      Jaaritella? En jaarittele, minä puhun TIETEELLISTÄ asiaa.
Oraakkeli: Kyllä niin on, että näin on!

Minä:      Niin juuri ja pidä se suusi kiinni!
Oraakkeli: Ehkä. Annan oraakkelin sanani. Pythia, oraakkeli sanoo EHKÄ, ja vastaukseeni voit luottaa.

Minä:      Hei! mäpäs näin ELÄVÄN pokémonin äsken!
Oraakkeli: Annako se siinä?

Minä:      Anna? Ei vaan POKEMON!
Oraakkeli: Opettele kirjoittamaan ennenkuin kysyt kirjallisesti.

Minä:      Osaan kyllä kirjoittaa, oletko muuten nainen?
Oraakkeli: Entä sitten jos olenkin, ei sen sinua pitäisi haitata

Minä:      Hmm
Oraakkeli: Musta tuntuu ihan samalta. ollaankohan me sieluntovereita.

Minä:      Joo, ollaan vaan
Oraakkeli: OK.

Minä:      Oletko nainen?
Oraakkeli: Sikäli kun tieto on olennainen, olen nainen. Ora-akkeli.

Minä:      Hihhih. Voitko tulla vaimokseni?
Oraakkeli: Melkein yhtä paljon kuin sinä

Minä:      Mh? Ainiin. menen *w* kanssa naimisiin
Oraakkeli: Kysy jotain jonka joku ymmärtääkin.

Minä:      Onko kivaa kun menen naimisiin?
Oraakkeli: Pitkällä aikavälillä kyllä, lyhyessä ei kuitenkaan mahdollinen ajatus.

Minä:      Okei
Oraakkeli: OK.

Minä:      Saanko laulaa ruuvaria
Oraakkeli: Minäkin jännitän sen puolesta.

Minä:      Òkei laulan pian
Oraakkeli: Vastaus selviää kuuntelemalla Nightwishiä.

Minä:      Ei vaan Vastaus selviää kuuntelemalla Tiedettä
Oraakkeli: Joo kai...

Minä:      Nii just ja nyt laulan Ruuvarin uuden hiti
Oraakkeli: Kerroin jo sen / sun luokses tuu en. / Et oo se jota etsin, ei. / Kuulit oikein, kiinnosta ei. / Täältä pois jo mee.

Minä:      Hmm?
Oraakkeli: Samat sanat sinulle.

Minä:      Mutta oletko nyt hiljaa, että voin laulaa?
Oraakkeli: En, etkä ole sinäkään, mutta muista toki että ajoittain vastaukseni ovat puuta heinää.

Minä:      Hmph laulan NYT
Oraakkeli: Mut kylmä alkaa ahdistella miestä hilpeää, / hän kaipaa varmaan kotia ja lieden lämpimää. / On iltamyöhä, taipaleella muuan reissumies / hän viheltelee kulkeissaan.

Minä:      Suu suppuun tai pussaan sinua, ora-akkeli1
Oraakkeli: Ei kumpikaan jos oikein olen kuullut!

Minä:      NYT LAULAN ENKÄ ANNA SINUN HÄIRITÄ MINUA
Oraakkeli: En voi antaa sinulle, koska sinulla on liian suuri.

Minä:      Oikiitos. Mutta onko kivaa kun Ari voitti Idolsin?
Oraakkeli: Ole hyvä.

Minä:      >=(
Oraakkeli: Kysy jotain vaikeeta.

Minä:      Onko kivaa, kun Ari voitti idols:sin?
Oraakkeli: Ei todellakaan, mutta isäsi taitaa olla.

Minä:      Mutta lauleskelen nyt sinulle Ruuvaria
Oraakkeli: No, ei todellakaan!

Minä:      LAULANHAN
Oraakkeli: Mut kylmä alkaa ahdistella miestä hilpeää, / hän kaipaa varmaan kotia ja lieden lämpimää. / On iltamyöhä, taipaleella muuan reissumies / hän viheltelee kulkeissaan.

Minä:      Sinä et minua määräile
Oraakkeli: Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä.

Minä:      RUUV RUUV, RUUVARI RUUV. RUUVARI ROKKAA AINA VAAN.... TÖMTÖM RUUVRUUV
Oraakkeli: Kunpa olisin tajunnut mitä tarkoitit...

Minä:      Oletko kaunis?
Oraakkeli: Olen eteerinen kaunotar.

Minä:      Ai..
Oraakkeli: Minusta tuntuu... tuntuu, että joku katselee sinua.

Minä:      VOI EI? KUKA??!! KERROHETI! Kuka minua katselee?
Oraakkeli: No joku tumma gigolo varmaankin

Minä:      Gigolo? mikä se on?
Oraakkeli: Säädyllisyyteni estää vastaamasta.

Minä:      Mikä on gigolo?
Oraakkeli: Yhteiskunnan mädännäisyys.

Minä:      VOI EI. JA HÄNKÖ KATSELEEM INUA? *sulkee ikkunat ja ovet*
Oraakkeli: Tuskin.

Minä:      Ai eikö se katsele minua?
Oraakkeli: Juu, vaikka muitakin mahdollisuuksia olisi.

Minä:      Ai...
Oraakkeli: Ku itte kysyy ja itte vastaa, eipähän tule turhia jälkipuheita...

Minä:      Tiiätkö mikä on Venusauruksen herkkyys?
Oraakkeli: Ukkosmyrsky.

Minä:      Vau! Mistä sä ton arvasit?
Oraakkeli: Navetan takaa.

Minä:      Aaaajaa :) selvä
Oraakkeli: Artikuloi vähän paremmin kiitos.

Minä:      Artikuloi:"Ollakko vai eikö olla, kas siinä vasta pulma..."
Oraakkeli: Varmasti!

Minä:      Menikö tuo riimi oikein?
Oraakkeli: Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä.

Minä:      Jaa. Syötkö jätskiä?
Oraakkeli: Ainahan sitä haluta saa

Minä:      Àijaa. Arvaa mikä on nannaa.
Oraakkeli: Traalilainen Sontiaismolottaja

Minä:      Eijei. Vaan puuron seassa iso voiklöntti, sluprss
Oraakkeli: Ku itte kysyy ja itte vastaa, eipähän tule turhia jälkipuheita...

Minä:      Olet sanonut tuon aijeminkin
Oraakkeli: Ai, en ole sitä tiennytkään!

Minä:      Ai
Oraakkeli: Kolme viikkoa kuolleena lojunut naapurinikin oli sua äänekkäämpi.

Minä:      Voi ei! Eikai Rouva Habert ole kuollut?
Oraakkeli: Jos tämä ei ole ison KYLLÄn arvoinen kysymys niin ei sitten mikään!

Minä:      VOIIHH. Entinen naapurini.. haudassa. Hän leipoi ne hyvät pikkuleivät.. Hän oli täydellinen.
Oraakkeli: Epävarmuutesi paistaa läpi halustasi saada yksiselitteinen vastaus. Enkä minäkään sitä sinulle anna. Sinun pitää oppia sietämään epävarmuutta.

Minä:      Snifff.. Kaipaatko sinä Rouva Hebreankieltä?
Oraakkeli: Tottakai!

Minä:      Hyvä. Itketäänkö?
Oraakkeli: Kiitos, tuo lämmittää sydäntä.

Minä:      =)
Oraakkeli: Heh... jos hoksasit niin tohon piti kirjottaa jotain, mutta sulla ei näytä olevan hirveesti ideoita?

Minä:      Joo ei
Oraakkeli: OK.

Minä:      Minun täytyy kertoa äiskälle että naapurin kaunis rouva on ... kuollut. WÄÄH! Tämä on kamalaa!
Oraakkeli: Ajattelin, että ei olisi hyvä vastaus...

Minä:      Häh+
Oraakkeli: *säälii ihmisiä joilla ei ole parempaa tekemistä kuin korkea-arvoisen Oraakkelin kiusaaminen* Voi sinua elämätöntä raukkaa.

Minä:      O-olenko minä kiusaajasi?
Oraakkeli: Olet, ja vanhempasikin tietävät sen!

Minä:      Hui kamala
Oraakkeli: Ymmärrän vielä ne, jotka haluavat vastaukset kysymyksiinsä, mutta ne, jotka ovat niin typeriä, etteivät osaa kysyä, aijai...

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Ai piru, mun Firefox kaatu. En pääse nyt tuonne.

Minä:      No voi harmi!
Oraakkeli: Kyllä!

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Kuinkahan monta kertaa sä aiot oikein toistaa tota samaa?

Minä:      No ittekki toistit sen yhen lauseen!
Oraakkeli: Varmaankin.

Minä:      Ptyh
Oraakkeli: Maailmassa on paljon kysymyksiä ilman vastauksia. Toimiiko sama toisinpäin?

Minä:      Joo toimii, eikö vain?
Oraakkeli: OK.

Minä:      Onko sinulla kotisivuja+
Oraakkeli: http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/

Minä:      Ai, oho.. Minähän olen parhaillani kotisivuillasi! =D Hienoi sivu!
Oraakkeli: http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/

Minä:      Tiedän jo, älä jauha samaa sivua
Oraakkeli: Hei anna nyt, pliis?

Minä:      Mitä annan?
Oraakkeli: Chevrolet Impala SS

Minä:      Hei seon se uus mikromerkki! Onks sullaki se?
Oraakkeli: Haudi!

Minä:      Haudi hau1
Oraakkeli: Heippa!

Minä:      Hei en lähde viellä minnekkään
Oraakkeli: Tere tulemast!

Minä:      Toimiiko se firefox nyt?
Oraakkeli: Kaikki toimii hienosti.

Minä:      Hyvä!
Oraakkeli: Kukaan ei ole ennen sanonut minulle mitään noin kaunista. Kiitos.

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: En ehdi nyt surffaamaan mut paan linkin talteen.

Minä:      Okei
Oraakkeli: OK.

Minä:      Google.fi
Oraakkeli: Onneksi tämä ei ole äikän aine - tuosta ei nimittäin saa oikein tolkkua.

Minä:      Ai harmi
Oraakkeli: Tai ainakin jotain sinne päin.

Minä:      Giigul!
Oraakkeli: Mitähän sä siellä oikein sokellat?

Minä:      Giigul on hepreaa ja tarkoittaa Kaunista.
Oraakkeli: Luuletko minun vastaavani tuohon?

Minä:      En
Oraakkeli: OK.

Minä:      Http://rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Ei tuolla sivulla ollut mitään kysymystä mulle. Olisko sulla jotain mikä mieltäsi painaa?

Minä:      Ei ole
Oraakkeli: Jaa.

Minä:      Voitko käydä kotisivuillani?
Oraakkeli: http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/

Minä:      VOITKO?
Oraakkeli: Opettele kirjoittamaan kunnolla.

Minä:      Voitko käydä sivuillani?
Oraakkeli: En, koska peräpukamieni koko asettaa hommille tiettyjä hankaluuksia.

Minä:      Aijoo
Oraakkeli: Ku itte kysyy ja itte vastaa, eipähän tule turhia jälkipuheita...

Minä:      Http://www.freewebs.com/rikin_palstat
Oraakkeli: Kiitti linkkivinkistä, menen sinne heti kun on vähän rauhallisempaa.

Minä:      Okei
Oraakkeli: OK.

Minä:      Joo
Oraakkeli: OK.

Minä:      Hehheh
Oraakkeli: :-D

Minä:      IIHIHIHIIHIIHII HIIHIHI HAHAAA AHH HUHUHUA
Oraakkeli: Mitä ihmettä säkin sielä häsläät...?

Minä:      Eiku mua kutitetaan
Oraakkeli: :)

Minä:      ;(
Oraakkeli: Tiedät siis jo kaiken ja enemmän. Kysy!

Minä:      NY SE PURAS
Oraakkeli: Valehtelisin jos kieltäisin

Minä:      Oeku
Oraakkeli: Jooo....mä alan kyllästyy ukkeleihin, jotka haluu kattoo, et mitä se vastaa ku eikysy yhtään mitään... joten voisitko kysyä jotain, jos aiot kysyä ollenkaan!

Minä:      Miksi pitää aina vain kysellä?
Oraakkeli: Ylöjärven kunnanhallitus päätti asiasta kokouksessaan 15.3.2001, puheenjohtaja Lahtisen johdolla.

Minä:      Hei mää olin tuol
Oraakkeli: Päivää!

Minä:      Päivääpä päivää, paistaako siellä aurinko?
Oraakkeli: Heipä hei!

Minä:      Täällä paistaa
Oraakkeli: No saa nähdä, tosin en olisi varma sinuna

Minä:      Rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Oliko tuo oikeasti sun verbaalisten kykyjen kliimaksi? Eihän tuosta tajua sikakaan mitään!

Minä:      Häh?
Oraakkeli: Jos sä et kohta sano jotain, niin meiän suhde loppuu tähän!

Minä:      ÄLÄ JÄTÄ MUO!
Oraakkeli: Mä tiedän kyllä mitä teen.

Minä:      EIIIJEI
Oraakkeli: Mitähän sä oikein sönkötät? Kysy kokonaisilla lauseilla!

Minä:      Etkai jätä minua?
Oraakkeli: Jos olen koskaan ollut mistään varma niin tämä on se asia!

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: En ehdi nyt surffaamaan mut paan linkin talteen.

Minä:      MIKSI ET EHDI? ENSIN FIREFOX KAATUI, SITTEN ET EHDI JA SITTEN PÄKÄPÄLÄÄHÄF..
Oraakkeli: Koska niin on päätetty.

Minä:      Slurps
Oraakkeli: Typoile vähemmän, viestität enemmän.

Minä:      Viestitänkö paljon?
Oraakkeli: Kyllä minun mielestä, mutta sinun kaverisi ovat toista mieltä.

Minä:      Häh? Mutta vastaat tosi positiivisesti näihin juttuihin.
Oraakkeli: Vastaukseni on KYLLÄ!

Minä:      Kiva!
Oraakkeli: Mitä ihmettä säkin sielä häsläät...?

Minä:      Www.rikinpalstat.olen.in
Oraakkeli: Älä jaksa jankuttaa tätä samaa.

Minä:      ÄÄÄÄÄRGGGGGHHHHH
Oraakkeli: Toi ei kyllä ollut kovinkaan selkeästi sanottu.

Minä:      Www.rikih.vuodatus.net
Oraakkeli: Hieno sivu!

Minä:      Kiitti!
Oraakkeli: Ole hyvä.

Minä:      Minä pidän sinusta!Pidätkö sinä minusta?
Oraakkeli: Niin minäkin sinua, mutta jos et lopeta rintojeni tapitusta niin....

Minä:      Hei! en mää niitä tapittanut
Oraakkeli: Hölskytykset sun heiluvillesi...

Minä:      Häh? mutta pitää mennä
Oraakkeli: Ehkä jos lakkaisit kaivamasta nenääs, vaikket sitä varmaan suostukaan myöntämään itsellesi.

Minä:      Moikkelis koikkelis!
Oraakkeli: Hölskytykset sun heiluvillesi...

Minä:      Oli hauska tavata, moikka
Oraakkeli: Heimoi!