Moikssan! Tänään on päivämäärä 10.10., päivä on Keskari (eli Keskiviikko) ja kello on 18:47. Oho! Mun pitäis olla jo nukkumassa!!! :O Ainiin! Mutta ei minun tänään 18.00 pidä mennä tutimaan, koska on äiskän pomon Alberton lempparipäivä, ja se anto äiskälle palkankorotuksen ja rokotuspiikin!!! =D Äiskä oli ilonen palkankorotuksesta ja niinpä hän lupasi minulle nämä asiat:

- Hän lupasi peitellä minut kun menen nukkumaan
- Saan mennä nukkumaan tosi myöhään, nimittäin viimeistään 19.30! (normaalisti menen 16.00-18.00 petiin ja muhinoin siellä aamuun asti.)
- Äiskä ostaa mulle kivat pikachu-sukat!
- Äiskä siivoaa huoneeni
- Äiskä on iloinen minulle eikä komentele, mutta hän saa komennella pahoja isosiskojani.
- Äiskä antoi luvan nukkua yön äiskän viekussa, etten näe taas niitä painajaisia jossa Repe repii pokémonkortteja.

Supersiistii! Kommaathan myös tähän bloggausmerkintääni?

Terveisin sinun rakastajasi;
Riki Kalevi. *heart*