Tänään on tapahtunut kaikenlaista.

Päivitin hieman myös rikin palstojani.

Osoitehhan sitten on www.rikinpalstat.olen.in

Sain tänään kirjeen Kristreian-mielikuvitus ystävältäni.

Repe tönäisi minut mutalammikkoon.

Sen jälkeen Jaakko mottas mua ja kaaduin koiran kakan päälle.

Tämän jälkeen Tony nauroi minulle.

Tämän kaiken jälkeen itkin.

Oli kauheeta.

Alkoi masentaa.

Mutta kun näin Kukan, päiväni piristyi.

Kukka on todella mielenkiintoinen.

Hän kuitenkin on varattu.

Ja muutenkin hän oli 48 vuotias.

Aika vanha minulle.:/

Ikävöin *w*:ta.

Kamalan ikävää että ikävöin häntä!!! ;(

Hän on minulle rakas.

Ja jos hän nyt lukee tätä kirjoitustani, toivon, että kommentoit.

Huoh. Emme ole pitäneet yhteyttä.

En ole pitänyt yhteyttä edes TiedeKrissen kanssa.

Hän on wnb tiedefani.

Hän vain esitti tykkäävänsä tieteestä MINUN takiani.

No, ei se haittaa.

Mutta.. teen pian varmaan pari kyselyä blogiin.

Hieman masentunein terveisin;
<Yksinäinen Tiedemies>