Ooohh. Hääpäivämme *w*:n kanssa lähestyy kovempaa kuin vuoristorata! Nyt on torstai 12. Huhtikuuta 2007 ja häät ovat KOLMEN päivän päästä. Helinä (uusi kaverini) lupasi laittaa sivuilleen raportteja ja kuvia häistä. =) Oi, hän on niin hyvä ystävä. Vaikka *w* vänkää vastaan hän ei voi sanoa "ei" vaan hän sanoo "tahdon". Ja sitten.. oohh.. suudelma.. Tuo rakkautemme aloitus. Sitten pappimme (Joonas toimii pappina) antaa meille sormukset. Ja olemme virallisesti naimisissa! Vuoden kuluttua sitä päivää muistellaan. Silloin *w* ja minä asumme yhdessä! Hihihi. Ja kaikenlisäksi vielä samassa sängyssä. Toivottavasti *w* ei kuorsaa. Ainakaan samallla tavalla kuin mummoni. Onneksi se on delannut. =) Life is life. En voi kuvitella elämääni ilman hanipupupöötäni eli *w*:tä.. Olen suunnitellut jo asutkin hääpäiväksi. Minulla on pikkutakki ja siinä on pokémon pinssi. Sitten *w*:llä eli tulevalla vaimollani on suuri valkoinen häämekko. Ja hänelläkin on rinnassa (hih) pokémon pinssi. Mulla on Flipper tai Venusaur ja *w*:llä on varmaan pikatsu tai joku tyttömäinen. Koska se on tyttö. Ja mä oon poika. Olen tehnyt todella paljon hääkoristeita. Jos *w* pettää minut (mutta kun ei petä) minä SIEPPAAN hänet. Kaverini osaa katsokaas hakkeroida toisten tietokoneita. Paitsi nykyään se on nuorisovankilassa. =) Mutta.. Olkaa niin kilttejä ja älkääkä kertoko Alissalle. Hän olisi varmasti raivona. =( Muistakaa, että häihin saa tulla ihan milloin huvittaa. Siellä tehdään kaikkea kivaa. Kuten tanssitaan ripaskaa, syödään, pelataan pokemonkorteilla ja ennen kaikkea solmitaan *w* ja minut avioliiton pauloihin. =) Nestor ei välttämättä pääse, koska makaa edelleen sairaalassa. =( Hän sanoi, että voisi tulla kannettavallaan, mutta kun sairaanhoitaja tiputti sen päälle kahvia. Aika kalliiksi tuli sille hoitajalle. Nestor kyllä sanoi, että sairaanhoitaja oli niin hyvännäköinen, että antaa vähän alennusta. Pusua vastaan. Hihih. =) Se Nestor on sitten niin hassu! No mutta muistakaa tulla häihin 15.4.07 minun vieraskirjassani!

T: Riki, joka menee naimisiin. =)

p.s Jos sinulla on omia pokemonkorttejasi niin ota ihmeessä mukaan juhliini (eli häihihn) koska voisimme vaikka vaihdella niitä kirjepostissa. =)