Jee! Pääsin tänään ohjaamaan, tai siis niiku oon päälikkönä sit päätän kuka on maalivahti jne tämmösessä sählyssä. =D Mun suunitelma on tässä:

sahlyar9.png

LYHENTEET NOISTA JUTUISTA:
Mh. = Maalivahti
Puol. = Puolustaja
Hyök. = Hyökkääjä

Sit mä kuulun toho 2 kenttää =D Koitan tehä tän jutun hyvin et saan uusii kamuja! =) Tuomo ja Tuomas huutaa siit et ne on eri kentis. Tota juttuu on tosi vaikee miettii ja silleen.. :S

Muuten niitte jonka alla EI ole tollaisia (mh) yms juttuja, niille en ioo päättäny niit ja sillai. Jaaaa-aa. Kirjustan blogiin myöhemmin viellä tänään!

T: Riki
Ruostumaton, Ihanan Kiva Ihminen =)
_____________________
Muuten mulla välähti!!
Riki: Ostetaanko karkkia, Joonas?
Joonas: Ei ole rahaa. Harmi, muute ostettais. *nyyh*
Riki: Mut hei, pyydetäänks Jaakko pöllii meille mässyä? =D *välähdys*

Huomio; MIKÄ NÄISTÄ RIKI ON?
(vastaa niin että kommentoi tähän viestii ja kerro sen sanan numero joka mä teidän milestä olen. Saa olla useimpii vaihtoehtoi! Ainiin... en sitten varmana ole tuo viides.. =( snif)
1. Kiva
2. Söötti
3. Komea
4. Hauska
5. Tyhmä
6. Tiedemies
7. Erittäin interaktiivinen
8. Mun Idoli!

Ja sitte lopuks saman tyyline mut mitä tahdot tehdä kanssani?
1. Laskea matikkaa
2. Halata
3. Pusutella
4. Tapella
5. Laulaa
6. Tehdä tiedejuttuja
7. Lukea yhdessä pisteestä pisteeseen "KUINKA TEEN OMAN TIEDEHOMMAN?", kirjailia Riki.
8. En mitään