Ensin kerron koulussa tapahtuvan inhottavan asian!! Kun ajeimin suunitelin sitä sählyjuttua, niin se sählyturnaus alkaa lähestyä. Sit kun kysyin, että onks Jaska hyvä sählyssä. Kysyin sen Repeltä. No se sano että "Ainakin parempi ku sä!" ja pahoitin mieleni. Kun menin välkällä Joonaksen kanssa ulos niin Tepot ja muut pyys mua niitten mukaan. Kysyin mitä minä nyt tein ja Teppo sano, että mä en enääs saa päättää sählyturnauksen niitä juttuja. >=( Repe hoitaa ne nykyään. VAMMA!

Sitten tulin hermospäissäni koulun jälkeen kotiin. Joku outo hevarityyppi seiso keittiössä! Päätin olla rohkea ja sanoin "Ammun sinut jos teet jotain! Soitan pollarit!!" uhkailin. Sitten se hahmo kääntyi minua päin ja sanoi: "Riki, mikä sua niiku vaivaa?!" se kysy. "Mistä tiedät nimeni, roisto?" kysyin ja se sanoi, että hän olisi muka SISKONI. Äiskän tultua kotiin juoksin halaamaan häntä, kuten aina. Kysyin, tunsiko se sitä rumaa lävistysnaamatyttöä. Äiti meni katsomaan. "Voi Lilli, tuollaisetko vaatteet valitsit?" Äiskä kysyi ja punastuin. Siskoni katsoi minua. Juoksin huoneeseeni itkemään. En tunne edes enään omaa siskoani. =(( Sisko on ihan kamalan näkönen! Sillä on välillä vähän liiankin paljastavat vaatteet. =( Yhyy. Snif. Toivottavasti Teppo jengeineen ei saa KOSKAAN kuulla tästä. YYYYHYYYYYYY. =/ Varmaan Teppo tai joku muu on jo nähnyt siskoni uuden tyylin. Wäähhh.

Ennen siskoni niikun oli PISSIS, nyt se on HEVARI ja PALJASTAVA tyttö. =/ Onneksi toinen siskoni on ihan kunnossa, se aina lohduttaa minua, se on niin.. herttainen. =) Pidän hänestä kovasti. =) Mutta... SE MUUTTAA ROVANIEMELLE. Se sai poikaystävän joka asuu siellä. YHYY. Inhottavaa, miksi sillon kerran suosittelin hänelle Deitti chatteja???? Nyt se löysi netistä sellasen ja tyhmän poikaystävän joka luulee että olen Riku ja se nappasi rakkaan siskoni minulta. YYYYHY... :(

Terveisin: Todella surullinen pikkuveli, Riki.