Riki ♥ *w* sanoo:
Moi Nese!

<Nestor> sanoo:
Ai moi Rick.

Riki ♥ *w* sanoo:
Oletko sinä edelleen siellä sairaalassa?

<Nestor> sanoo:
Ikävä kyllä, olen. =(

Riki ♥ *w* sanoo:
Voi harmi. Nyt kun olet siellä sairaalassa ja viellä MSN:issä niin eivätkö ne sairaalatädit valita yhtään?

<Nestor> sanoo:
Eivät.. =') Etkä taida arvatakkaan miksi..

Riki ♥ *w* sanoo:
Etkai vain..?

<Nestor> sanoo:
Jos tarkoitat p=pusua niin.. kyllä. =) Kun annoin yhdelle pusun kukaan ei enään häirinnyt minua. Tai häiritse.

Riki ♥ *w* sanoo:
Olet aika ketku, Nestor. Mutta etkai ole ennen pusuasi syönyt valkosipulia?

<Nestor> sanoo:
Hömm.. Riki älä siitä huolehdi.

<Nestor> sanoo:
Ainiin! Saatan päästä sinun ja Lindan häihin. Ellei meillä ole juuri sunnuntaina "Valssen- day". Ovatko puvut jo valmiita?

Riki ♥ *w* sanoo:
Oi kyllä. Minusta alkaa tuntua siltä, että *w* tahtoo minua enemmän kuin minä sitä.

<Nestor> sanoo:
Mutta sehän on kiva juttu. Paitsi, että...

Riki ♥ *w* sanoo:
Aivan.. Kun aijomme tehdä perheenlisäystä niin saatan jäädä hommassa toiseksi. Se minua tässä harmittaakin. =(

<Nestor> sanoo:
Äh. Älä tuollaisia viellä mieti, Riki. Kaikki aikanaan, kaikki aikanaan. Enhän minäkään heti omaa muijaani pannut lyttyyn. =)

Riki ♥ *w* sanoo:
Annanko siis vain ajan viedä? Ja odottaa, että sukumme saa jatkoa? EN MALTA ODOTTAA!

Riki ♥ *w* sanoo:
Minä rakastan *w*:tä niin paljon, että tahdon häntä nyt! Tällä sekunnin murto-osalla! Oih, *w*.. Rakastan sinua.

<Nestor> sanoo:
Mutta nyt minun pitää mennä. Nähdään häissä, ellei ole valssen päivää. Moikkelis koikkelis!

Riki ♥ *w* sanoo:
Okra.. Moikka.

<Nestor> ei vastaa, koska näyttää olevan offline-tilassa.

MUISTAKAAKIN TULLA HÄIHIN!