Teen kyselyn. Äiti käski. =) Iskä lähetti tekstarin äsken ja kertoi:
"Hei Riki!
Olen tällä hetkellä Meksikossa, palaan Suomeen pian!

Terveisin: Isäsi jolla on ikävä sinua"

Eiks oo makeet?
________________

Kuka sun luokalta

- on kaunein? noo alissia.

- on hikke? emmä tiedä..henksu

- on ihanin? Minä.

- on tyhmin? Minä en ainaskaan.

- eniten fruittari? Fruittari?

- eniten lissu? ? Lissu? Ei meijän luokalla ole sen nimistä.

- kovaäänisin? Öö Repe ehkä

- aina purkka/karkki suussa? Ei meillä kyllä saa pitää mässyy tai purksuu suussa

- urheilullisin? Emmä tiä

- kunnon wnb? WNB?? MIKÄ SE ON? KERROKERROKERRO!

- open lemppari? mää ehkä ? <3

- on pahis? Hmmpahis onmikkÄ? aa paha? NO MÄÄ TODELLAKI JOU JOU MÄÄN

- ei ikinä rikkoisi sääntöjä? Eiku ne säännöt on omissa sanoissa ei niitä voi rikkoo.. tai sit ne on jossai open matikan vihossa ne säännöt...

- ei oikein menesty koulussa? Hkmm

- on aina yksin? Emmä tiedä

- keikkuu tuolilla eniten? EN MUISTA SEN NIMEE SE SE SE....

- on oudoin? ? Mua sanotaan oudoks ? ! ?

- on taiteellisin? En mä tiedä. Alissia eli Alissa on ehkä.

- on aina jälkässä? AI JÄLKKÄRIS? NAM JÄLKKÄRIÄ <63<333 no meil ei saada koulus enää jälkiruokaa :(

- on eniten seurustellut? Ehkä yksi naistenmies RIKI.:) No en minä tiedä. Ehkä Fernando-mustalaisemme.

- dataa 24/7? Öö..!

- on lyhyin? No mää kai. Tai sitte Tytti tai en muista sen nimee !!! HEI RIKI 2 KUKA SE LYHYKÄSIN ON TAI SEN NIMI???? =D hehhe

pst saatan kirjustaa pian klisää. MEEN ULOS POKEMONIEN KANSSA MOIKKAA RAKASTAN TEITÄ


TAI OSAA TEISTÄ

T. RICKY RIKI