Istunut Poliisi autossa ?
- Kyllä siinä pollari autossa jonka rakensin itse
Pussannut jotakuta hetken mielijohteesta ?
- joo
Kontannut koulun lattialla ?
- kyllä. leikin ubs-lamppua
Poiminut sieniä ?
- juuuuuu
Juossut todella henkesi edestä ?
- kyllä
Murtautunut autoon ?
- joO!!  syy tähän kun näin jonkun autossa sellasen patterin ja joonas väitti että se on pps-johto ja minä snoin että se on #-johto. Sitten vaan murtauduttiin autoon ja katottiin kumpi se oli. Se oli #-johto. oon aina oikeassa!
Unohtanut jotakin lentokoneeseen ?
- Kyllä. itseni.
Pussannut serkkuasi ?
- joo kai
Kaatunut kenkien takia ?
- hjoo
Polskutellut Serenassa ?
- Polskutellut?
Stripannut ?
- No emmä nyt tiiä. Eikun joo luin kerran niitä tiedestrippejä. eli olen.
Uinut vaatteet päällä ?
- uin aina alasti
Laulanut mikrofoniin ?
- joo
Piilotellut jotakuta jätkää?
- kyllä minä olin piilossa siskouani
Itkenyt koulussa?
- Kyllä!
Ollut masentunut ?
- juu
Oksentanut ihmisen päälle ?
- joo
Purrut kissaa, kun se on purrut sinua ?
- kyllä! *********** SFIINKSI
Mennyt viemään roskia ja heittänyt roskasäiliöön vahingossa roskapussin sijaan oman laukkusi?
- ai niinkun formula?
Kaatunut skootterilla ?
- ? Skoterio? mikä on skotero?
Heilunut jossakin alusvaatteillasi ?
- kyllä
Liukastunut banaanin kuoreen ?
- joo.
Pessyt ikkunoita ?
- joo
Maistanut mustekalaa ?
- eikun oon maistanut ihan vaan mustetta
Ollut ambulanssissa ?
- Joo. oon amblunasnsi.
Kummat on söpömpiä blondit vai tummat?
- No musta ne raidalliset
Inhoatko ketään tällä hetkellä?
- kyllä vain. perhanan brutus-valetiedemies
Rakastatko ketään juuri nyt?
- jooo!
Rakastaako sinua kukaan tällä hetkellä?
- joo! sinäkin
Ikävöitkö ketään?
- joo!
Mitä odotat tällä hetkellä eniten?
- Sinua ja sipulia
Mitä teet v.loppuisin?
- V.loppuisin? ai viikontiedepäivisin? Häh?
Oletko hyvä koulussa?
- No empä tiedä äiti ei oo kertonu viellä
Mitä kouluaineita vihaat?
- Ehkä sanomalehteä
Oletko koskaan rakastunut ensisilmäyksellä?
- joo
Onko sinulla webkamera?
- rakensin itte lei on
Onko sinulla ollut kuvia kauankin galleriassa?
- on mulla ollut 107-vuotta kai
Onko sinulla vip?
- Vip? Ai Virus Intervatuon Puolustustie? joo on mul kyl sellanen lisäsin ovenkahvaan sellasen kun se kipinöi
Kuinka pitkä olet?
- no on se pikkuveitikka housuissa nyt ainaki metrin.
Mitä vihaat itsessäsi?
- En mitään!
Asuisitko mielellään maalla vai kaupungissa?
- Siellä kuussa
Lempinumerosi?
- 10 koska mää oon KYMPPI ja sää oot NOLLA
Onko sinulla yhtään sellaista salaisuutta mitä ei kukaan muu tiedä kun sinä?
- on
Mitä harrastat?
- No tiedettä ja pokemoneja.. sekä muttereiden kalastusta
Kuinka aikasin menet yleensä nukkumaan?
- Kuudelta. aika myöhään :( Mutta joskus neljän aikaan =)
Oletko tyytyväinen tän hetken suhteeseesi jos sellainen on?
- Häh?
Horoskooppisi?
- Tietemus
Oletko koskaan liftannu?
- olen.
Omistatko mitään kulkuneuvoo?
- pikachu auto ja mutterinsäädinrekka
Onko sinulla saldo puhelimessa?
- mikä se on?
Onko puhelimessasi turhia numeroita?
- ei
Mitä kaikkea yleensä teet kun olet koneella?
- Kaikenlaaista
Onko sinulla meseä?
- on
Paljonko kello on juuri nyt?
- 12.16, oman tekemäni kelloni mukaan (tiede-ajat päällä) AP.II
Kuka soitti sinulle viimeksi?
- mää