Moi..:)

Odotan että kommentoitte kirjoittamiini teksteihin. :) Alissa lupasi kirjustaa tähän tekstiin.. siis kommentoi-nappulaa kun painat.. voity kirjoittaa mulle.. :) ~*~ RIKI

§§§ ""Oon Aita"" <-- siinä teille Rikille tapahtunut hassu ajatus. Tuli vaan mieleen tämä: "Oon Aita" XD Repeilkää! Hehhe hauska olen11§§§

ahaaA ulkona sataa !1 gydj

Aika moni minua ei tunne joten...

Heissanssan!
Olen Riki, ja rakastan tiedettä ja pokemoneja! Kerrothan myös äidilleni sen?? XDD hehh hihiih HEHEHHEHE!! Oon tosi hauska....ja koulukiusattu... :/ Minun menneisyyttä voi lukea elämänkerroista.

Olen nyt kuudennella. Outoa.Olen kutonen! Hassuu. XD Luokkani on 6C... muistaakseeni...

Iskäni ja äitini ovat eronneet. Asun äiskän luona. Höh. Kaipaan iskääni, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Hän ja minä olemme yhteydessä. Iskäni ymmärtää tiedejuttujani, hän on ainut ihminen minun lisäkseni kuka on käynyt labrassani. Äiskä ei ymmärrä tiedejuttujani. Siskoja minulla on 2, ne ovat yläasteella ja hevareita/pissiksiä/kakkoja. Jenni..ja Tanja oli muistaakseeni se toinen.

Luokallani on: (ei kaikkia kai enkä muista kaikkien nimiä. korjatkaa)
POJAT Repe, Tony, Jaakko, Teppo, Joonas
TYTÖT Alissa yms...
SUKUPUOLTA EN TIEDÄ Liisa-Pekka
OPETTAJANI Viivi

Suklaa on naminamia!

Rakastan sellaista henkilöä kuin *w*. Menimme häihin hänen nimipäivinään, vieraskirjassani. =) Ero tuli. Olimme liian erinlaisia. :( Hän sitäpaitsi ei tainnut oikein pitää minusta. :O *w* oli sivujeni parhain kävijä ja kirjoitti hyperaktiivisesti viekkuuni, nyt hän ei paljookaan kirjoittele sinne. Olet tärkeä minulle. Heti kun menimme naimisiin, alkoi viestit vähentyä viekusta, koska puhuimme MSN messengerissä. MSN paikassa en käy paljoonkaan enään, joten... :/ Tyydyn vain pariin viestiin vuodessa. ;'( Rakas olet! <3

Sivuni osoite on www.rikinpalstat.olen.in tai http://freewebs.com/rikin_palstat