Mua pilkataan koko ajan..snif... itken koska minulla ei ole kavereita. joonaskin saattaa muuttaa. venäjälle. alissa on tuki ja turva. ja tänään tytöt haukku mua. Tuhisevaks nokkasiiliks!!!!!! =(tuhisen muka. tuh.. en tuhise YHTÄÄN. tuhtuh... Lukiessani en varmana kyllä tuh-tuhise.. ja mua haukuttiin änkyttäjäks. Tiedän, että änkytän. Mutta ei saa haukkua siltikään.. Tuhtuh... kerroin tänään pokelemmikeilleni kuinka paljon heitä rakastan.. ja sitten.. Lilliputti sanoi mulle "Älä änkytä Länkkäri-Änkkäri".. Yhyy............. lillion muute raskaana. lilliputti siis. Lilliputilla ja Snipperil tuli pari kuumaa iltaa. Lilliputin vauvoista varmaa tulee yhtä söpöjä ku Snipper. Lilliputti on ruma. >:( Olemme riidoissa parhaillaan.. Olen vihainen kaikille. *Vihaa* >=(
-riki




SÄPINÄÄ ALHAALLA: ("kamu" pakotti kirjottaa tällästä. haukku änkyttäjäks mut hei sil on puukko kädessä ja se lupas tappaa mut tän jäleke tai jos sillee en kirjota tätä ja lähetä..)'
uh ah uuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh<33 ahh mio kiihottaa<3333 mä tahon sitä xenan kanssaaaahhh uuuuuhhhhhhh xena tahtoo xexiä. ;> uhhhhhhh