Yhyy. Jouduin käytävään. Snif. Kerron koko jutun.

Tänään Tuomo sano mun äiskää paksuksi. Tuomas huusi heti perään "Rikin mutsi on raskaana ja riki saa pikkusiskon, södee.." ja nauroi perään. Sitten minä suutuin. Huusin niin kovaa että koko manner tärisi. SNIFFITIH... Itkin ja itkin, sitten huusin kovaa "OLKAA HILJAA HUO*AT" ja rikoin Tuomon uuden hienon kynän. Paiskasin sen maahan. =( Sitten Tuomo alkoi itkeä... Tuomas lohdutti sitä ja Joonas katsoi minua vihaisena ja meni Tuomon luo. Suutuin enemmän ja itkin. Tuomas irvisti mulle. Sitten suutuin entistä enemmän ja heitin open pinkin kynäkotelon lattialle. Se hajosi. Kotelo oli arvokas... :( Katsoin Liisa-Pekkaa joka ei puhunut mitään (ei se ikin oo puhunu elämässänsä) ja se samalla siinä imi tikkaria, slurps slurps oli ääni, kun se nuoli tikkaria (Tänään oli Millan syndet se jako mansikkatikkareita tytöille ja sitruunat pojille) Sitten ope tuli. Se huusi mulle ja  vei käytävään. JA PUHUI KUIN MIKÄKIN TERAPEUTTI PUHUMASSA MIELISAIRAALLE!! =(

Sitten meijän keskustelu:
Viivi: Mitä tapahtui?
Riki: *irvistys*
Viivi: MITÄ TAPAHTUI????
Riki: YHYY.... No mämämää....
Viivi: NO?
Riki: Ensiksi Tuomo sano mun mammaa pulskaks ja Tuomas sano sitä et se ois niiku raskaana ja saisin pikkusiskon.
Viivi: JATKA!
Riki: Nonono.. sit mää suutuin ja sanoin pahan sanan.
Viivi: Minkä sanan?
Riki: HooUoran....
Viivi: Hmm... Miksi?
Riki: NOKU MÄ SUUTUIN! Sit rikoni tuomon ihanan kynä, sit kaikki oli vihasii mulle paitsi L-P (Liisa-pekka)... :( Sit paiskasin sun arvokkaan kynäkotelos lattialle.. se hajos =)
Viivi: MITTÄÄÄHHH?
Riki: siinä kaikki.
Viivi: Voi Riki, mene pyytämään tovereilta anteeksi... Sitten säästyt vammoitta
Riki: eli m-mua  ei heitetä akressiivisille kuutosluokkalaisille?
Viivi: Hihi, ei.

Ja sit sanoin anteeks ja tässä ollaan. Tätä kirjottaessa oikein itkin ;( No onneks selvisin niilt kuutosilta.... Sain muuten kuhmun tänään kun Teppo heitti tällä kertaa omenan päähäni. =D Se kuhmu on tosi cool.

T: Riki
Keskiviikkoisin tulee sitten elämänkerrat.. :D

Viivi-Ope muute sano et se käy mun sivuilla =) KI VAAAAAAAAAAAAAAAAAa.....................