Tämä sarja kertoo salaisesta lemmitystä. Kaikki alkoi kevätjuhlapäivänä..

"Häähää! Rikillä on smokki ja kaiken lisäks rusetti kaulas!" huutaa, kukas muukaan kuin Repe. Voi ei! Nyt Repen muut jengiläiset saapuvat paikalle. Tepolla tietenkin vesiilmapalloja mukana. "Repe, ole kiltti ja sano Tepolle, ettei heitä palloja minun päälleni!" kuiskaan Repelle. Sitä minun ei olisi kannattanut tehdä. Repe mottaa minua. "Tulkaa tänne, homot!" Repe huutaa kavereilleen. Niinpä Teppo, Santtu, Jaakko, Niko ja Terri juoksevat paikalle. Makaan maassa avuttomana. Repe mutisee Tepolle jotain. Pläts! Saan kuusi vesipalloa jokaisesta suunnasta päälleni. Kaksi luokkalaistani tyttöä kävelevät ohi ja nauravat. Katson rannekelloani ja huomaan, että pitäisi mennä luokkaan. "Kattokaa, perseennuolijat, Rikil on rannekello!" Repe huutaa. Nyt minun on aika astua esiin. "Miksi haukut kavereitasi, Repe? Yritätkö esittää kovaa?" kysyn kovana, vaikka olen peloissani. "Vittuuks se sulle kuuluu, nörde!" Repe huutaa perääni, kun juoksen luokkaan. Kaikki ovat pukeutuneet parhaisiinsa. Aika monilla tytöillä on hameet. Muutamalla farkut. Huomaan vasta nyt, että Teppo on leikannut hiuksensa. "Hihiiihiihih.." hihitän, ja Teppo kääntyy katsomaan. "Riki, hemmetin tyrangi. Mitä naurat!" Teppo huutaa. Viivi saapuu luokkaan ja kaikki hiljenevät, paitsi Repe, joka selittää jotain Akselille ja Daniel S:ssälle. Nyt vasta huomaan. Pöydälläni on kirje. Salaiselta rakastajaltani!
JATKUU..